Gionee گوشی Marathon M5 mini را با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی معرفی کرد

سری Marathon M5 گوشی‌های شرکت چینی Gionee بر روی عمر شارژ و دوام بالا با باتری‌های غول‌آسا تمرکز کرده‌اند و با وجود پسوند مینی در نام گوشی جدید این شرکت کماکان یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی در دل این گوشی جا خوش کرده است.

0

پس از معرفی Marathon M5 و M5 plus حالا نسخه مینی این گوشی در کشور نیجریه رونمایی شده است. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل بهره می‌برد و با این وجود یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی دارد. در مقایسه گلکسی اس 6 با صفحه‌نمایش 5.1 اینچی از باتری 2550 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است!

Marathon M5 mini با چیپست مدیاتک MT6580 به همراه دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی جوابگوی تمامی نیازهای روزمره شما خواهد بود و Gionee دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی را در پشت و جلوی گوشی تعبیه کرده است. ابعاد گوشی 143.5 در 71 در 9.6 میلی‌متر بوده و رابط کاربری Amigo UI 3.1 بر روی اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی بسته نرم‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند. از نظر اتصال M5 mini به 3G، GPS، بلوتوث و وای‌فای مجهز است اما خبری از اتصال 4G LTE نیست.

سمیه حبیب مدیر بازاریابی Gionee در نیجریه در مورد این گوشی می‌گوید:

Gionee بر روی نوآوری، بازدهی و قیمت مناسب تمرکز کرده و این وجه تمایز آن با سایر برندهاست. پس از استقبال بسیار خوب و گرم از گوشی Marathon M5 حالا M5 mini نیز در نیجریه با همان عمر شارژ باتری بالا عرضه خواهد شد.

در مورد قیمت و زمان عرضه جهانی این محصول هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.