حالا می‌توانید اپلیکیشن‌های اندروید را مستقیماً از نتایج جستجوی گوگل نصب کنید

همان‌طور که می‌دانید یکی از راه‌های نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی مراجعه به وب‌سایت گوگل پلی در مرورگر رایانه و انتخاب دستگاه و سپس دانلود و نصب مستقیم بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی است. حالا گوگل برای راحتی بیشتر امکان نصب مستقیم از نتایج جستجو را نیز فراهم کرده است.

0

به این ترتیب دیگر لازم نیست به گوگل پلی مراجعه کنید. اگر از گوشی یا تبلت اندرویدی استفاده می‌کنید کافیست نام اپلیکیشن مورد نظرتان را در اپلیکیشن گوگل جستجو کنید و کارت مربوط به آن اپلیکیشن را نصب کنید. به این ترتیب بدون باز شدن پلی استور صفحه‌ای مربوط به تصاویر و دکمه نصب و سپس کسب دسترسی‌ها ظاهر می‌شود و می‌توانید از همان‌جا به نصب اپلیکیشن مورد نظرتان اقدام کنید.

 

فعال شدن این قابلیت جدید از طریق آپدیت سرویس Google Play Services انجام خواهد شد و به همین دلیل ممکن است چند روزی برای کاربران مناطق مختلف جغرافیایی به طول بیانجامد. این روش از طریق اپلیکیشن گوگل و همچنین ویجت جستجوی صفحه خانگی قابل اجراست اما ظاهراً هنوز بر روی گوگل کروم و یا سایر مرورگرها وجود ندارد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.