تنظیمات گرافیکی بازی The Division از چه قرار است؟

اگر برخی از این گزینه‌ها برای شما ناآشنا به نظر می‌رسند یا می‌خواهید بدانید که چه کاری از هر کدام بر می‌آید، مقاله‌ی گیم‌نیوز در این رابطه را بخوانید.

0

روز گذشته خبری منتشر شد که نشان می‌داد تنظیمات گرافیکی نسخه‌ی پی‌سی بازی «دیویژن» یوبی‌سافت به نحوی لیک شده‌اند. تنظیمات گرافیکی این بازی زیاد هستند و به پی‌سی بازان این امکان را می‌دهد که بی دغدغه همه‌ی مواردی که دوست دارند را اعمال کنند و در نتیجه تصویر بهتری از بازی دریافت کنند.

نسخه‌ی آزمایشی این عنوان 10 روز دیگر یعنی 29 ژانویه آغاز می‌شود و برخی از بازی‌کنندگان می‌توانند این بازی را امتحان کنند. هر چند محتوای بازی کامل نخواهد بود و یوبی‌سافت گفته که کیفیت بازی نهایی قطعا بالاتر خواهد بود، اما این شانس برای ما وجود دارد که قبل از عرضه‌ی بازی نهایی آن را تست کنیم. اگر می‌خواهید از گزینه‌های موجود در تنظیمات گرافیکی این بازی با خبر شوید لیست زیر را ببیند:

Vsync (on/off)
Frame Rate Limit (on/off)
Shadow Quality
Shadow Resolution
Spot Shadow Count
Spot Shadow Resolution
Contact Shadows
Post FX AA
Temporal AA
Sharpen Image (%)
Particle Detail
Enable Wind-affected Snow
Volumetric Fog
Reflection Quality
Local Reflection Quality
Sub-surface Scattering
Anisotropic Filtering
Parallax Mapping
Ambient Occlusion
Depth of Field
Object Detail (%)
Extra Streaming Distance (%)
Chromatic Aberration (on/off)
Lens Flare (on/off)
Vignette Effect (on/off)

اگر برخی از این گزینه‌ها برای شما ناآشنا به نظر می‌رسند یا می‌خواهید بدانید که چه کاری از هر کدام بر می‌آید، مقاله‌ی گیم‌نیوز در این رابطه را بخوانید. در گیم‌نیوز توضیحات مورد نیاز برای برخی از گزینه‌های پیشرفته‌ی این لیست داده شده است.

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.