درز تصاویر احتمالی از دستبند سلامتی جدید سامسونگ با صفحه‌نمایش دایره‌ای

ساعت هوشمند Gear S2 با طراحی دایره‌ای و رابط کاربری منحصربه‌فرد توانست نظر کاربران را به خود جلب کند. اما اگر هدف اصلی شما از خرید ساعت هوشمند سلامتی و اطلاعات ورزشی باشد احتمالاً گزینه‌های ارزان‌تری نیز پیش رو دارید. سامسونگ هم ظاهراً قصد دارد یک گزینه ارزان‌تر و مشابه Gear S2 را با تمرکز روی تندرستی عرضه کند.

0

این گجت که با شماره مدل SM-R150 شناسایی می‌شود شباعت زیادی به مدل ورزشی Gear S2 داشته و ظاهراً از همان سیستم‌عامل تایزن نیز به همراه حلقه چرخنده اطراف صفحه‌نمایش بهره می‌برد. این محصول قرار است قیمتی پایین‌تر از گیر اس 2 داشته باشد و به همین دلیل بتواند با محصولات Fitbit و سایر دستبندهای ورزشی رقابت کند. مشخص نیست که آیا R150 قادر است کارایی یک ساعت هوشمند را داشته باشد یا خیر اما همان‌طور که در تصاویر می‌بینیدقدم‌های پیموده شده، ضربان قلب، تمرین‌های مختلف ورزشی، کالری سوزانده شده، آب نوشیده شده و کنترل چربی بدن برای ورزشکاران وجود دارد.

این ساعت یا دستبند هوشمند هنوز توسط سامسونگ رونمایی نشده و به همین دلیل اطلاعاتی راجع به زمان عرضه، قیمت و یا نام نهایی محصول منتشر نشده است اما ظاهراً سامسونگ قصد دارد بیش از گذشته بر روی پوشیدنی‌های با سیستم‌عامل تایزن تمرکز کند و همین امر می‌تواند خبر خوبی برای کاربران Gear S2 نیز باشد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.