My Passport Ultra وسترن دیجیتال؛ سبک و قابل اعتماد!

هارد My Passport Ultra محصول شرکت وسترن دیجیتال است که نامی شناخته شده در عرصه تولید هارد در جهان است و یکی از هاردهای پرطرفدار این شرکت محسوب می‏‌شود. طراحی ظاهری، قیمت مناسب و امکانات منحصربه‏فرد آن هر کاربری را برای خرید وسوسه می‌کند.

4

My Passport یک هارد قابل حمل با ابعاد کوچک(کوچک‌تر از یک پاسپورت) است که در ظرفیت‌های 500 گیگابایت، 1، 2 و 3 ترابایت طراحی و تولید شده است. این هارددیسک کوچک و سبک به همراه تنها یک کابل USB، برای جا به جا کردن اطلاعات شما کافی خواهد بود چرا که برای تامین انرژی، احتیاجی به آداپتور ندارد و انرژی مورد نیاز خود را از طریق پورت USB تامین می‌کند.

این هارد قابل حمل از طریق رابط پرسرعت USB3 و USB2 به ترتیب با سرعت‌های ۵ گیگابیت بر ثانیه و ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه به تبادل اطلاعات می‌پردازد و چراغ LED قرارگرفته روی دستگاه هنگام تبادل اطلاعات، وضعیت را به کاربر اعلام می‌کند.

My Passport Ultra-WD

بدنه‌ی این هارددیسک طوری طراحی شده که علاوه بر زیبایی، بسیار محکم و در برابر هر گونه شوک و لغزش مقاوم خواهد بود. پس با خیال راحت می‌توانید اطلاعات مهم خود را در این هارد امن ذخیره کنید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های هاردهای WD نرم‌افزار اختصاصی این کمپانی با نام WD Smartware است که از طریق آن می‌توان به صورت اتوماتیک یا دستی از اطلاعات ذخیره‌شده بر روی هارد، نسخه پشتیبان تهیه کرد و مهم‌تر اینکه فرآیند پشتیبان‌گیری بدون هیچ مزاحمتی برای کاربر در پس‌زمینه صورت می‌گیرد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این هارد دیسک می توان به قابلیت قراردادن رمز عبور، سازگاری کامل با انواع سیستم عامل‌ها و امنیت بالای آن اشاره کرد.
My Passport Ultra در 4 رنگ خاکستری (تیتانیوم)، قرمز، آبی و مشکی با دو سال گارانتی سازگار ارقام انتخابی مطمئن برای ذخیره سازی اطلاعات شما خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. مجید می‌گوید

    این هارد خیلی وقته اومده ، این الان آگهی برای فروش بیشتر حساب میشه آیا ؟!!!

  2. رضا می‌گوید

    اصلا هارد خوبی نبود.من خریدم.کاملا پشیمونم.
    خیلی سریع بهد از یک سال با اینکه ضربه نخورده بود خراب شد و گارانتی اش هم که متاسفانه تموم شده بود
    پیشنهد می کنم که فقط برید سمت هارد های ضد ضربه و ضد آب ای دیتا.

    1. شهرام نیلوفری می‌گوید

      ‌یحتمل شما فروشنده هاردهای ای دیتا هستید!

    2. نام می‌گوید

      این هارد با 2 سال گارانتی چطور بعد از یکسال گارانتی اش تموم شده