اپل به اجبار روند مهاجرت از iOS به اندروید را آسان‌تر می‌کند!

اپل به تازگی با چند شرکت‌ مخابراتی اروپایی بر سر ایجاد زیرساخت‌های لازم در جهت مهاجرت آسان‌تر کاربران از پلتفرم iOS به اندروید به توافق رسیده است.

0

بر اساس گفته‌های یکی از مدیران ارشد همین شرکت‌ها در مصاحبه با تلگراف، شرکت اپل متعهد گردیده که ابزاری جهت مهاجرت آسان کاربران گوشی آیفون به دستگاه‌های مبتنی بر اندروید طراحی کند.

این حرکت پس از اعتراض برخی از اپراتورهای اروپایی در رابطه با مشکلات به وجود آمده کاربران در هنگام مهاجرت از پلتفرم موبایلی اپل به اندروید صورت گرفته است؛ به طوری که برخی از این افراد از ترس از دست دادن اطلاعات از خرید یک گوشی اندرویدی تحت قرار داد منصرف می‌شوند.این اپراتورها همچنین بر این باورند که یکی از دلایل اصلی که کاربران از اکوسیستم ساخته شده توسط اپل خارج نمی‌شوند، نبود ابزاری ساده برای انتقال اطلاعاتشان همانند مخاطبین، موسیقی و تصاویر به دستگاه‌های اندرویدی است.

بر کسی پوشیده نیست که اپل از دیرباز سیاست سخت‌گیرانه‌ای در حوزه حق انتخاب بر کاربران محصولات خود اعمال کرده است، از این رو ساخت برنامه‌ای جهت روان سازی  روند مهاجرت از iOS به اندروید توسط این شرکت کمی تعجب‌برانگیز است. اینکه این ابزار همچون اپلیکیشن Move to iOS راهی گوگل پلی خواهد شد یا خیر؟ و زمان احتمالی  وقوع این امر کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لازم به ذکر است که هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مختلفی در جهت انتقال فایل‌های مهم کاربران از اندروید به iOS در استور گوگل وجود دارد، با این حال در صورت تأیید مسئله برای اولین بار است که اپل درصدد ساخت ابزاری در جهت تسهیل مهاجرت مستقیم کاربران خود به پلتفرم رقبا برآمده است.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.