خرید آنلاین بسته‌های اینترنت ایرانسل امکان‌پذیر شد

امکان خرید بسته‌ اینترنتی ایرانسل به صورت آنلاین و در قالب بسته‌های ترکیبی و اینترنت همراه برای شماره‌های اعتباری از طریق وب‌‌سایت ایرانسل فراهم شد.

3

از این پس مشترکان ایرانسل می‌توانند با مراجعه به صفحه «بسته‌های اینترنت همراه» در وب‌سایت ایرانسل نسبت به خرید بسته‌ اینترنتی ایرانسل برای هر شماره اعتباری دلخواه و همچنین خرید بسته‌های ترکیبی و اینترنت اقدام کنند.

خرید بسته‌ اینترنتی ایرانسل

متقاضیان خرید بسته‌ اینترنتی ایرانسل به صورت آنلاین و خرید بسته‌های ترکیبی و اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند در این صفحه بسته مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کرده و پس از وارد کردن شماره خط اعتباری دلخواه خود، با ورود به درگاه بانک و پرداخت مبلغ تعیین شده خرید بسته‌ ی اینترنتی ایرانسل خود را تکمیل کرده و از آن استفاده کنند.

با این روش خرید بسته‌ اینترنتی ایرانسل ، کاربرانی که از مودم‌های 3G/4G ایرانسل استفاده می‌کنند در صورت به پایان رسیدن بسته‌های اینترنت خود، می‌توانند بسته اینترنت مورد نظرشان را از طریق وب‌سایت ایرانسل خریداری کنند.

خرید بسته‌ اینترنتی ایرانسل و همچنین خرید بسته‌های اینترنت و ترکیبی ایرانسل با مراجعه به نشانی «بسته‌های اینترنت همراه» امکان‌پذیر است.

خرید شارژ ایرانسل و خرید بسته‌ اینترنتی ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

با نصب اپلیکیشن ایرانسل من نیز مشترکان می‌توانند در کنار مدیریت حساب ایرانسلی خود، نسبت به خرید شارژ ایرانسل ، خرید بسته پیامک ایرانسل ، خرید بسته مکالمه ایرانسل و همچنین خرید بسته‌ اینترنتی ایرانسل اقدام کنند..

پیش از این ایرانسل امکان شخصیسازی بسته‌های مکالمه، پیامک و دیتا را نیز فراهم کرده بود تا مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل تنها کاربران تلفن همراهی باشند که بتوانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 4444 ستاره 3 مربع»، بسته دلخواه شخصی برای خود بسازند و میزان مکالمه، پیامک و مصرف دیتا را خودشان انتخاب کنند.

خرید بسته‌ اینترنتی ایرانسل با استفاده از کد USSD

همچنین مشترکانی که قصد دارند صرفاً از اینترنت همراه ایرانسل استفاده کنند نیز همچنان می‌توانند از سیم‌کارت‌های ایرانسل خود با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 555 ستاره 5 مربع» نسبت به خرید بسته‌های اینترنت همراه اقدام کنند. بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل بدون محدودیت سرعت در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل دو، سه و چهار قابل استفاده هستند.

مشترکان ایرانسل همچنین برای استعلام باقیمانده بسته اینترنتی ایرانسل می‌توانند از این روش‌ها که به طور کامل در این لینک توضیح داده شده است استفاده نمایند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محمد هادی شیرعلیان می‌گوید

    چطوری استعلام اینترنت را بگیرم هر بار که شماره موبایل میدهم کد 4 رقمی فرستاده میشه ولی شروع میگنه در حال پردازش و باز نمیشه خواهش میگنم راهنمایی نماید متشگرم . 09309745919 5G

  2. شهرام حسین پور می‌گوید

    بیشتراز40باریک ساعته اینترت 300مگابایتیخریده ایم ،تا150مگ مصرف کرده وقتش تمام می شودحساب کنیدچقدرضررمی کنیم و…نزدیک به1000باردرایرانسل من با50تومنیا450تومن یا500 تومن تراکنش انجام داده امک که جمع مبلعش از250000 تومن گدشت ولی کیف دیجیتال ایرانسل من همچنان مبلع1000تومن رانشان می دهد ولی درجایی ازایرانسل من دکرشده که اگرتراکنش زیادانجام شود مبلع موجوددرکیف دیجیتال افزایش میابد. جایزه دروعکی تخم مرع شکسته که کلادروعه.دروعهای گنده دیگری وجودداردکه…نمی دانیم شکایتمان به کی بگیم؟

  3. شهرام حسین پور می‌گوید

    مامی خواهیم بدانیم حجم باقیمانده اینترنت ایرانسل یامخابرات و…که زمانش تمام می شود پولش گرفته می شودومانمی توانیم ازان استفاده کنیم ایااین حق ضایع شده به مابازمی گردد یاماباید دراین گرانی چرابایدمتضررشویم؟ف

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بهترین کار اینه مصرف ماهانه تون رو بدونید و مطابق اون بسته بگیرید.