رونمایی از سوپرشارژر ایکس باکس وان با 60 ثانیه شارژ کنترلر، لذت 8 تا 12 ساعت بازی را فراهم می‌کند

یکی از معایب بی‌سیم شدن گجت‌های اطرافمان شارژ کردن مداوم و نگرانی اتمام شارژ آن‌هاست. امروزه تصور استفاده از کنترلرهای با‌سیم در کنار کنسول‌های پیشرفته‌ای مانند PS4 یا ایکس‌باکس وان دشوار است و از طرفی انتظار برای شارژ شدن آن‌ها نیز خسته‌کننده است. به تازگی شرکتی با نام PDP ادعای تولید یک سوپرشارژر کرده که می‌تواند تنها در 60 ثانیه کنترلر XBOX One شما را برای 8 تا 12 ساعت بازی شارژ کند!

0

دلیل این‌که از کلمه ادعا استفاده کردیم این است که این شرکت در CES 2016 تنها محصول خود را به نمایش گذاشته اما این محصول هنوز کار نمی‌کند! فناوری شارژ فوق سریع PDP در حال حاضر در حال ثبت شدن در طومار پتنت‌های مختلف است و گیمرها مطمئناً در صورت صحت ادعا از عرضه آن استقبال خواهند کرد.
PDP-Charger

کریستوفر دینگل مدیر توسعه محصولات PDP می‌گوید این پاورپک دقیقاً یک باتری نیست و در آن هیچ عملیات شیمیایی نیز انجام نمی‌شود. به همین دلیل و به علت ماهیت فیزیکی       عملکرد این دستگاه باتری کنترلر نیز به مرور زمان آسیب نخواهد دید. این شرکت فعلا از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرده و زمان تقریبی عرضه محصول خود به بازار را نیز سال 2017 عنوان کرده است.

این پاورپک قرار است ابتدا برای ایکس‌باکس وان و سپس پلی‌استیشن 4 در اواخر سال جاری میلادی با قیمت 99 دلار عرضه شود و PDP در اندیشه گسترش این تکنولوژی برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌هاست. هرچند هنوز نمی‌توان به این شرکت نوپا اعتماد کرد اما امیدواریم روزی برسد که برای شارژ گوشی‌هایمان تنها یک دقیقه منتظر بمانیم.

Geek

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.