اولین گوشی هوشمند سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو اواخر سال 2016 از راه خواهد رسید

صفحه‌نمایش‌های تاشوی سامسونگ تاکنون چندین بار در نمایشگاه‌های بین‌المللی فناوری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است اما هنوز راه یک گوشی هوشمند با این فناوری عرضه نشده است. طبق جدیدترین شایعات سامسونگ قصد دارد چنین گوشی هوشمند شگفت‌انگیزی را در اواخر سال 2016 میلادی عرضه کند.

0

گلکسی نوت 4 اج و سپس گلکسی اس 6 اج با صفحه‌نمایش لبه‌دار توجه کاربران را به خود جلب کردند و سامسونگ نشان داد که می‌تواند جدیدترین فناوری‌هایش را در قالب محصولات واقعی برای مشتریان نیز عرضه کند. اما لبه صفحه‌نمایش در یک گوشی هوشمند آن‌چنان کارایی خاصی ندارد و شاید یک صفحه‌نمایش تاشو بتواند کارایی بهتری عرضه کند.

آنالیست‌های HSBC اعتقاد دارند گوشی هوشمند رویایی سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم از راه خواهد رسید. به اعتقاد آن‌ها سامسونگ برای بازپس‌گیری سهم بازار از دست رفته خود قادر خواهد بود تا گوشی‌ها و تبلت‌هایی با صفحه‌نمایش تاشو عرضه کند و از آن‌جایی که رقبا هنوز به چنین فناوری دست پیدا نکرده‌اند سود خوبی را عاید خودش کند. تصور کنید بتوانید تبلت 8 یا 10 اینچی خود را تاکرده و درون جیبتان قرار دهید؛ در این‌صورت آیا آی‌پد اپل یا تبلت‌های ارزان‌تر رقبا برایتان جذابیتی خواهند داشت؟

البته سامسونگ هنوز در مورد چنین گوشی یا تبلتی حرفی به میان نیاورده است و پیش از این گمان می‌کردیم که چنین محصولی حداقل تا سال 2017 به بازار عرضه نخواهد شد اما اگر شایعات درست باشند تا زمستان آینده یک گوشی تاشو در اختیار خواهیم داشت.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.