کاربران PS4 به بیش از 40 عنوان بازی اختصاصی PS3 دیگر دسترسی خواهند داشت

برخی از عناوین جدید اضافه شده به این سرویس عبارت‌اند از: آنچارتد 3، رچت و کلنک آینده: مرحله‌ای برای بوتی، خدای جنگ: زنجیرهای المپ، خدای جنگ: روح اسپارتا، شمشیر آسمانی…

0

سونی اعلام کرده است که بیش از 40 عنوان انحصاری پلی‌استیشن 3 به جمع عناوین موجود در سرویس “اکنون پلی‌استیشن” که قابلیت اجرا بر روی پلی‌استیشن 4 را دارند اضافه شده است.

سرویس مذکور که برای پلی‌استیشن 4 ارائه می‌شود، با تلویزیون‌های براویای سونی و سری هوشمند تلویزیون‌های سامسونگ هم کار می‌کند که می‌توانند بیش از 150 عنوان انحصاری پلی‌استیشن 3 و بیش از 300 بازی در مجموع را استریم کنند.

سرویس اکنون پلی‌استیشن به یک پلی‌استیشن 4، ویتا یا فقط یک تلویزیون هوشمند و یک دوال شاک 4 نیاز دارد و هزینه‌ای 20 دلاری برای هر ماه در بر می‌گیرد. همچنین یک پیشنهاد یک‌ساله‌ی 99 دلاری هم برای این سرویس وجود دارد که تا 11 ژانویه به پایان می‌رسد چون به خاطر تعطیلات سال نوی میلادی شروع شده است.

برخی از عناوین جدید اضافه شده به این سرویس عبارت‌اند از: آنچارتد 3، رچت و کلنک آینده: مرحله‌ای برای بوتی، خدای جنگ: زنجیرهای المپ، خدای جنگ: روح اسپارتا، شمشیر آسمانی، جورنی، فلاور و فلو. سه بازی آخر البته برای پلی‌استیشن 4 ریمستر و عرضه شده‌اند می‌توانید دیسک‌های آن‌ها را از بازار نیز خریداری کنید.

  gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.