ساعت هوشمند Fitbit Blaze با تمرکز روی فعالیت‌های ورزشی رونمایی شد

شرکت Fitbit یکی از فعال‌ترین و محبوب‌ترین برندهای عرصه دستبندهای سلامتی محسوب می‌شود. این شرکت به تازگی در نمایشگاه CES 2016 از اولین ساعت هوشمند خود با نام Blaze رونمایی کرده که تمرکز آن بر روی فعالیت‌های ورزشی خواهد بود.

0

این ساعت هوشمند دارای یک صفحه‌نمایش لمسی (با اندازه نامشخص) مستطیلی بوده و بند پلاستیکی آن نشان از ورزشی بودن این ساعت دارد. این ساعت در رنگ‌های مشکی، آبی تیره و یا بنفش و با قیمت 200 دلار عرضه خواهد شد اما اگر به بندهای چرمی و یا فلزی علاقه دارید می‌توانید آن‌ها را با قیمت به ترتیب 100 و 130 دلار خریداری کنید.

fitbit-smartwatch-blaze

از نظر کارایی این ساعت هوشمند می‌تواند ضربان قلب شما را پایش کرده، فعالیت‌های روزانه شما را تحت نظر بگیرد و کیفیت خواب شما را نیز ثبت کند. علاوه بر این به لطف صفحه‌نمایش اعلان‌ها و تماس‌ها و همچنین کنترل کردن موزیک پلیر گوشی نیز فراهم است اما برای مکان‌یابی باید GPS گوشی شما فعال بوده و ساعت به گوشی متصل باشد. همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید این ساعت از سیستم‌عامل بخصوصی مانند Android Wear یا Tizen بهره‌مند نیست و بهتر است روی اپلیکیشن‌های جانبی برای آن حساب باز نکنید.

Fitbit-blazer-watch

اپلیکیشن MultiSport این ساعت پس از انتخاب نوع ورزش به دقت فعالیت‌های لازم را بررسی کرده و اطلاعات را ثبت می‌کند. انتخاب نوع ورزش می‌تواند خودکار و یا دستی صورت بگیرد. فیت‌بیت ادعا می‌کند Blaze قادر است تا 5 روز شارژ نگه‌داشته و ظرف مدت یک تا دو ساعت نیز شارژ شود. اتصال به گوشی از طریق بلوتوث 4.0 انجام شده و فیت‌بیت می‌گوید که این ساعت در برابر عرق، باران و ریخته شدن آب مقاوم است؛ هرچند که ظاهراً استاندارد ضدآب و گردوغباری برای آن در نظر گرفته نشده است. به این ترتیب ساعت برای شناگران توصیه نمی‌شود و بهتر است با آن به زیر دوش حمام نیز نروید.

همان‌طور که نوشتیم Blaze با قیمت 200 دلار یعنی 50 دلار کمتر از دستبند سلامتی Fitbit Surge عرضه خواهد شد اما زمان عرضه آن اسفندماه اعلام شده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.