رونمایی ال‌جی از نسخه جدید اولترابوک Gram با صفحه‌نمایش 15 اینچی و رنگ طلایی

اولترابوک ال‌جی Gram که سال گذشته میلادی در نسخه 14 اینچی عرضه شده بود هنوز هم به عنوان یکی از سبک‌ترین اولترابوک‌های دنیا و رقیب مک‌بوک 12 اینچی اپل محسوب می‌شود. این شرکت دقایقی پیش نسخه 15 اینچی این اولترابوک را نیز در رنگ طلایی در نمایشگاه CES 2016  معرفی کرد.

0

پس از معرفی نسخه 15 اینچی اچ‌پی Spectre X360 و حالا نسخه 15 اینچی LG Gram به نظر می‌رسد که شرکت‌ها علاقه بیشتری به معرفی اولترابوک‌های 15 اینچی نشان می‌دهند. ال‌جی گرم تنها 15 میلی‌متر ضخامت و 980 گرم وزن دارد که برای یک اولترابوک 15 اینچی فوق‌العاده محسوب می‌شود و می‌توان گفت سبک‌ترین لپ‌تاپ 15 اینچی را در اختیار کاربر می‌گذارد. این وزن حتی از بیشتر اولترابوک‌های 13 اینچی بازار نیز سبک‌تر است.

LG-Gram-15-gold

ال‌جی گرم دارای صفحه‌نمایشی IPS با وضوح 1080p فول اچ‌دی بوده و درست مانند مک‌بوک اپل و رقبای جدید از درگاه USB Type-C نیز بهره‌مند است. خوشبختانه علاوه بر این درگاه درگاه‌های HDMI، USB 3.0 و microUSB نیز وجود دارند و نگرانی از بابت خرید تبدیل نخواهید داشت. صفحه‌نمایش این اولترابوک دارای حاشیه‌های بسیار باریکی تقریباً به اندازه Dell XPS بوده و ال‌جی از نسل جدید پردازنده‌های اینتل Skylake در دو نسخه Core i5 و Core i7 استفاده کرده تا قدرت پردازشی بیشتری نسبت به مک‌بوک یا HP Folio با پردازنده Core M در اختیار داشته باشید.

LG-Gram

ال‌جی ادعا می‌کند این اولترابوک می‌تواند تا 7 ساعت با یک‌بار شارژ دوام بیاورد. متأسفانه ال‌جی در نسخه 14 اینچی برای کاهش وزن کیفیت ساخت را فدا کرده بود و امیدواریم نسخه جدید با کیفیت و دوام بهتری عرضه شود. در مورد قیمت و یا زمان عرضه این اولترابوک هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما انتظار داریم ال‌جی آن را با یک قیمت رقابتی نسبت به سایر اولترابوک‌ها عرضه کند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.