ساندبار دالبی‌اتم سامسونگ از دو بلندگوی عقبی برای فرستادن صدا به بالای سر شما استفاده می‌کند!

سامسونگ به تازگی در نمایشگاه CES 2016 از ساندبار جدید HW-K950 با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos معرفی کرده است. این فناوری جدیدترین فناوری دالبی بوده و صدا را از بالای سر شما نیز پخش می‌کند تا بیش از پیش در فیلم‌ها غرق شوید!

0

پیش از این معمولاً ساندبارها و سیستم‌های پخش فراگیر صدا فقط صدا را از اطراف شما ارسال می‌کردند اما با دالبی‌اتم صدا حالا واقعاً سه‌بعدی به گوش شما خواهد رسید. ساندبار جدید با فناوری 5.1.4 Dolby Atmos چهار اسپیکر ویژه برای بازتاب دادن صدا از سقف خانه دارد! البته شاید خوب نباشد HW-K950 را ساندبار خطاب کنیم چرا که علاوه بر یک ساندبار بزرگ دارای یک ساب‌ووفر جداگانه و دو اسپیکر فراگیز نیز می‌باشد. به این ترتیب شما یک صدای فراگیر 5.1 کاناله را به علاوه 4 منبع جداگانه صدا از سقف در اختیار خواهید داشت!

مزیت K950 نسبت به ساندبارهای مشابهی مثل Yamaha YSP-5600 این است که اسپیکرهای فراگیر آن به صورت بی‌سیم متصل می‌شوند تا دردسر وصل و نصب آن‌ها کمتر شود. البته باید توجه داشته باشید که تنها در صورتی از کیفیت صدای فراگیر فوق‌العاده این ساندبارها بهره‌مند خواهید شد که منبع شما نیز فناوری Dolby Atmos را پشتیبانی کند. در حال حاضر تنها سرویس‌های استریم فیلم محدودی مانند Netflix، Vudu و Hulu از این فناوری استفاده می‌کنند و بلوری‌های محدودی نیز با این فناوری عرضه شده‌اند. همچنین اگر شما یک سیستم صوتی فراگیر 5.1 یا 7.1 دارید می‌توانید دو تا از اسپیکرهای پشتی فراگیر را برای بازتاب از سقف تغییر دهید.

سامسونگ هنوز قیمت HW-K950 را اعلام نکرده است اما انتظار داریم تا قیمت و زمان عرضه در همین یکی دو روز در نمایشگاه CES 2016 مشخص شود.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.