روتر Archer MR200 تی‌پی‌ لینک؛ محصولی برای دنیای پر سرعت امروز

روتر ArcherMR200 جدیدترین محصول از خانوادهTP-LINKاست. این روتر دارای ۴ ورودی اترنت است که یکی از آنها LAN/WAN است تا بتوان از طریق کابل شبکه، مودم ADSL یا هر نوع اینترنت دیگری که در دسترس باشد را به این روتر متصل کرده و برای دیگر ابزارها به اشتراک گذاشت.

0

از طریق ۳ درگاه دیگر اترنت نیز می‌‌توان لپ‌‌تاپ، کامپیوتر و یا دیگر ابزارهای سازگار با شبکه‌‌ی سیمی را به شبکه‌‌ی داخلی متصل کرد. ابزارهای دیگر شامل تلفن هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، تلویزیون هوشمند، کنسول‌های بازی و سایر ابزارهای هوشمند نیز به سادگی از طریق شبکه‌ی وای‌فای به روتر متصل شده و به این ترتیب می‌توان چندین ابزار را از طریق شبکه‌ی سیمی و بی‌سیم به یکدیگر متصل کرده و اینترنت را بین آن ‌ها به اشتراک گذاشت.

Archer mr200 TP-Link

اما آنچه که Archer MR200را از روترهای دیگر متمایز می‌کند، وجود یک درگاه سیم کارت است که شبکه 3G و 4G را پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب نه تنها می‌توان با این روتر، اینترنت ADSL یا انواع دیگر اینترنت را به اشتراک گذاشت، بلکه می‌توان سیم‌کارت به آن متصل کرده و اینترنت 3G یا 4G را بین ابزارهای بی ‌سیم و سیمی اشتراک‌گذاری کرد.

Archer mr200 Front

اگر از اینترنت ADSL یا هر نوع اینترنت ثابت دیگری استفاده می‌کنید اما می‌خواهید تا در مواقع اضطراری و در صورتی که اینترنت اصلی شما قطع شد بتوانید به شبکه‌‌ی جهانی متصل باقی بمانید، می‌توانید سیم ‌کارت را در روتر خود قرار داده و وقتی اینترنت قطع شد به شبکه‌ی 4G متصل شوید.

Archer mr200 Rear

این روتر از فناوری شبکه‌ پرسرعت AC پشتیبانی می‌کند و قادر است تا اطلاعات را در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه دانلود و با سرعت ۵۴ مگابیت بر ثانیه آپلود کند که برای استفاده در شرکت‌های کوچک یا خانه مناسب است. درحال حاضر Archer MR200 با 200 هزار تومان تخفیف و با قیمت 400 هزار تومان به همراه یک سیم‌کارت رایگان بر روی سایت دیجی کالا قابل خریداری است.

مشخصات فنی روتر MR200

  • 3ورودی LAN با سرعت 10/100Mbps، یک ورودی LAN/WAN، یک ورودی سیم کارت 2G/3G/4G
  • ابعاد: ۲۰۲ در ۱۴۱ در ۳۳.۶ میلی متر
  • ۲ آنتن وای فای
  • ورودی ۱۲ ولت یک آمپر
  • ۲.۴ گیگاهرتز تا ۵ گیگاهرتز
  • پروتکل‌ها IPV6 :و IPv4
  • امکان اتصال داخلی VPN با پشتیبانی از پروتکل ‌های PPTP, L2TP, IPSec
  • پشتیبانی از DHCP و WAN
  • پشتیبانی از کنترل ترافیک (IP QoS)

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.