تلویزیون‌های سال 2016 ال‌جی شامل اولین تلویزیون‌های تولیدی 8K این شرکت خواهند بود

هواداران دنیای فناوری به خوبی به یاد دارند که سال گذشته تلویزیون‌های 4K نقل مجلس مراسم CES بودند اما فناوری توقف ندارد و هنوز تلویزیون‌های 4K آن‌چنان که باید و شاید جا نیافتا‌ده‌اند که ال‌جی تلویزیون‌های 8K خود را روانه CES امسال می‌کند.

0

تلویزیون‌های سال 2016 ال‌جی برای صف کشیدن در مراسم CES امسال آماده شده‌اند و در حال حاضر قسمتی از اطلاعات این محصولات از جانب ال‌جی منتشر شده است،

در میان اطلاعات منتشر شده، صفحه‌نمایش با کیفیت 8K در مدل UH9800 بیشتر به چشم می‌خورد. این تلویزیون در واقع یک غول ۹۸ اینچی است که به غیر از ابعاد و رزولوشن آن مشخصات بیشتری از جانب ال‌جی منتشر نشده اما با توجه به قیمتی که شارپ برای تلویزیون 8K خود مشخص کرده می‌توان حدس زد تلویزیون مدل UH9800 ال‌جی قیمتی حدود ۱۳۰ هزار دلار داشته باشد.

البته ناگفته پیداست که این محصول در حال حاضر برای خریداران عمومی در نظر گرفته نشده است و اینجاست که تلویزیون‌های 4K ال‌جی می‌توانند نظر علاقه‌مندان را به خود جلب کنند. مدل UH8500 که از ۵۵ اینچ تا ۷۵ اینچ سایز بندی شده است در کنار مدل UH9500 که ابعادی از ۵۵ تا ۸۶ اینچ دارد به فناوری‌ رنگ پرایم پلاس ال‌جی مجهز هستند، این فناوری باعث می‌شود حدود ۹۰ درصد از رنگ واقعی تصاویر سینمایی در این تلویزیون‌ها به تصویر کشیده شود.

این دو مدل ذکر شده و مدل UH7700 که ابعادی از ۴۹ تا ۶۵ اینچ دارد از فناوری دیگری به نام تِرو بِلک نیز پشتیبانی می‌کنند، این فناوری باعث می‌شود تابش نور گرفته شود و میزان کنتراست بهتری در صفحه‌نمایش ایجاد شود. در میان مدل‌های ذکر شده مدل UH9500 ال‌جی از لحاظ طراحی بسیار باریک و ظریف طراحی شده است تا سلیقه مشتریان مشکل پسند نیز جلب شود، در کنار طراحی زیبا، این مدل به سیستم‌صوتی قدرتمند Harman/Kardon مجهز است. لازم به ذکر است که رابط کاربری wenOS نسخه ۳.۰ که دست پخت ال‌جی است در این تلویزیون‌ها خودنمایی می‌کند.

در حال حاضر قیمت و سایر مشخصات این محصولات جذاب مشخص نشده و بدون شک در CES امسال بیشتر از آنها خواهیم شنید. با این حساب باید دید سامسونگ و سونی نیز به عنوان مدعیان ساخت تلویزیون‌های خانگی چه محصولاتی را برای رقابت با این غول ال‌جی روانه کارزار می‌کنند.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.