ایده فورد برای تبدیل تایر عقب خودرو به موتور تک چرخی شبیه موتور بتمن!

شاید مدت زیادی طول نکشد تا بتوانیم خودروی مفهومی از فورد را ببینیم که در آن از ایده‌ی ماشین بتمن یعنی Batmobile استفاده شده باشد. این سازنده در خردادماه، پتنتی را ثبت کرده که در آن به توصیف خودرویی عجیب و غریب پرداخته شده است.

0

بر اساس ایده فورد، چرخ عقب این خودرو می‌تواند برای یک موتور تک‌چرخ هم استفاده شود. این پتنت شرایطی را متصور می‌شود که شخص ماشین خود را جایی پارک کرده، به کمک جک خودکار ماشین را بلند کند، تایر را از ماشین جدا کرده و هر چیز دیگری را که به آن نیاز خواهد داشت مثل صندلی، دسته‌ها موتور و غیره را از صندوق‌عقب ماشین بردارد.

همه‌ی این قطعات را به هم وصل کنید به وسیله نقلیه‌ای می‌رسید که می‌تواند آخرین قسمت از سفر شما را جالب‌تر و مدیریت آن را آسان‌تر کند. در هفته گذشته برای اولین بار وب‌سایت Patent yogi درباره این پتنت که در 5 خردادماه پر شده بود، گزارش تهیه کرد. شاید شما هم توجه کرده باشید که تمام این ایده شبیه به موتور بتمن یعنی Batpod از فیلم The Dark Knight به نظر می‌رسد که البته جذابیت آن اندکی کمتر است.

این قابلیت را در هیچ‌کدام از محصولات فورد در آینده نزدیک نخواهیم دید، اما همیشه امکان دارد که دیر یا زود به عنوان بخشی از امکانات خودرویی عجیب ظاهر شود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.