انتشار تصاویر نسخه انترپرایز عینک هوشمند گوگل‌گلس

مدت زمان نسبتاً زیادی از توقف فروش نسل اول عینک هوشمند گوگل‌گلس در بازار می‌گذرد و این در حالیست که به نظر می‌رسد ساکنین مانتین ویو به طور پنهانی مشغول کار بر روی نسخه جدید آن هستند. در همین رابطه روز گذشته لیستی از نام گجت‌هایی که به تازگی توانسته‌اند استاندارد FCC را دریافت کنند منتشر شد که در بین آن‌ها نام مدل Enterprise Edition یا به اختصار EE عینک هوشمند گوگل‌گلس دیده می‌شود.

0

بر اساس تصاویری که همراه با این سند منتشر گردیده، مشاهده می‌شود که نسخه انترپرایز نسل جدید عینک هوشمند گوگل‌گلس نسبت به نسخه اولیه دارای پیشرفت‌های فیزیکی چشمگیری بوده به طوری انتظار می‌رود کاربران بتوانند آن را بر روی یک‌طرف سر خود قرار دهند.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که نسخه Enterprise این محصول مختص کسانی است که در صنعت بهداشت و درمان، کسب‌وکار انرژی و تولیدکنندگان صنعتی قرار دارند. در سوی دیگر بدهی است که سخت‌افزار گوگل‌گلس جدید نیز ارتقا چشمگیری پیدا کرده باشد به طوری که تجهیز آن به تراشه قدرتمندتر، منشور داخلی بزرگ‌تر و باتری با عمر شارژ بیشتر دور از انتظار نخواهد بود.

بهبود در مدیریت گرما دستگاه، گنجاندن یک باند 5GHz برای خروجی وای‌فای و تجهیز آن به یک لولای فلزی برای امکان قرار دادن آن بر روی عینک‌های عادی از دیگر تغییرات این دستگاه نسبت به نسل اول به شمار می‌آید.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.