آپدیت اندروید 6.0.1 مارشملو گلکسی اس 5 به طور تصادفی عرضه شد!

سامسونگ هنوز در گیر و دار عرضه آپدیت اندروید 6 مارشملو برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج است؛ اما در کمال تعجب باخبر شدیم ظاهراً گلکسی اس 5 آپدیت جدید‌ اندروید 6.0.1 را به صورت کاملاً تصادفی دریافت کرده و برخی کاربران خوش‌شانس موفق به دریافت آن شده‌اند.

151

این آپدیت به صورت OTA برای گلکسی اس 5 عرضه شده و ویدئوهای بررسی آن به سرعت در یوتیوب منتشر شده است. البته کاربرانی که آپدیت اندروید 6.0.1 مارشملو را دریافت کرده‌اند آنچنان که باید و شاید از آن راضی نیستند چرا که متوجه شدند آپدیت جدیدترین نسخه اندروید با جدیدترین نسخه رابط کاربری تاچ ویز همراه نبوده است.

پیش از این نیز گزارش شده بود که وصله امنیتی فریم‌وِر اندروید در تاریخ یازدهم دی ماه منتشر می‌شود و با این حساب می‌توان گفت گلکسی اس 5 مجهز به این آپدیت جدید از این وصله امنیتی نیز بی‌بهره است. البته هنوز هم جای امید برای کاربران گلکسی اس 5 باقی است و می‌توان انتظار داشت آخرین آپدیت رابط کاربری تاچ‌ویز با این وصله امنیتی جدید به صورت همزمان عرضه شود.

ناگفته نماند که با توجه شناختی که از برنامه‌های آپدیتِ اندروید از جانب سامسونگ سراغ داریم به این زودی‌ها خبری از این آپدیت در کار نیست. در این بین انتظار می‌رود گلکسی نوت 5 نسبت به سایر محصولات نسل گذشته سامسونگ برای دریافت آپدیت اندروید جدید اولویت داشته باشد.

این نکته را نیز نباید از یاد برد که به قول قدیمی‌ها دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد و سامسونگ وعده داده تا تمامی محصولات تراز اول ۲۰۱۴ خود را به اندروید 6 مارشملو آپدیت کند. در حال حاضر نیز کاربران گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج قادر هستند در برخی کشورها گوشی خود را به نسخه پیش‌نمایش اندروید مارشملو آپدیت کنند.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.