اپل از سامسونگ بابت کپی کردن طراحی خود ۱۸۰ میلیون دلار دیگر می‌خواهد

اپل در ادامه مناقشات حقوقی خود بر سر نقض پتنت‌های این شرکت توسط شرکت سامسونگ خواستار آن شده است که سامسونگ 180 میلیون دلار دیگر به این شرکت بپردازد.

0

این درخواست دو هفته پس از موافقت سامسونگ با پرداخت 548 میلیون دلار به شرکت اپل برای پایان دادن به مناقشه حقوقی اصلی میان این دو شرکت صورت می‌گیرد و حالا اپل بر اساس آنچه که آن را خسارت وارد شده مرتبط با عرضه 5 مدل گوشی هوشمند سامسونگ که پس از سال 2012 به بازار عرضه شده‌اند، می‌داند این درخواست را مطرح کرده است. سامسونگ برای اولین بار در سال 2012 در خصوص نقض پتنت‌های اپل مجرم شناخته شد.

اپل این اقدام حقوقی را روز گذشته و در منطقه قضایی کالیفرنیا آغاز کرده است و هنوز مشخص نیست که منظور اپل از 5 مدل گوشی هوشمند سامسونگ چه مدل‌هایی بوده است چرا که بیشتر مدارک ارائه شده از سوی اپل در حال حاضر دور از دسترس عموم قرار گرفته است.

اپل هنگامی که در سال 2011 اولین شکایت خود علیه سامسونگ را مطرح کرد درخواست 2.5 میلیارد دلار خسارت کرده بود که در سال 2012 به 1 میلیارد دلار کاهش پیدا کرد تا نهایتا دادگاه سامسونگ را به پرداخت 548 میلیون دلار محکوم کند. حالا اپل بر اساس همین حکم که سامسونگ آن را ناعادلانه توصیف کرده است، درخواست پرداخت 179 میلیون دلار دیگر از سامسونگ را در دادگاه مطرح کرده است.

به نظر می‌رسد نبرد پتنتی دو غول بزرگ دنیای تلفن همراه پایانی ندارد و تازه وارد فاز بعدی خود شده است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.