ایسوس قابل اعتمادترین برند در زمینه تولید مادربورد در شش ماهه گذشته

ایسوس به عنوان برند پیشرو در زمینه تولید مادربورد برای 10 سال متوالی، به عنوان برترین برند تولید کننده مادربورد در جهان شناخته می‌شود. همچنین بین تولیدکنندگان مطرح مادربورد حال حاضر جهان، ایسوس به عنوان قابل اعتمادترین برند انتخاب شده است.

0

به گزارشLDLC  طی بررسی‌های انجام شده در میزان فروش و مرجوعی کالای شرکت‌های سازنده مادربورد، ایسوس با میزان کمتر از 2 درصد، به عنوان قابل اطمینان‌ترین سازنده مادربورد انتخاب شده است. در بخش مادربورد طی گزارش شش ماه گذشته، تنها میزان 1.89 درصد از مادربوردهای ایسوس دچار مشکل بوده‌اند، که در میان شرکت‌های تولیدکننده مشابه، این کمترین نرخ RMA بوده است.

Joe Hsieh به عنوان یکی از مدیران ایسوس به این گزارش، اینگونه واکنش نشان می‌دهد:

“ما کاملاً از نتیجه گزارش اطمینان پذیری محصولات که وب سایت Hardware.fr ارائه کرده، به خود می‌بالیم. این دست آورد ثمره تعهد و تلاش مستمری است که به توسعه پیشرفت‌هایی نظیر فناوری 5X Protection II انجامیده است. ما همیشه کوشیده‌ایم تا بهترین مادربردها را با به‌کارگیری بهترین اجزا و طراحی خلاقانه ارائه و استانداردهای سخت گیرانه‌ای را به منظور اطمینان از کیفیت و دوام طولانی مدت برای محصولات خود تعریف کنیم.”

Asus MB The BEST

لازم به ذکر است مادربوردهای ایسوس برای اطمینان از پایداری کامل، به مدت 7000 ساعت مورد آزمایش و علاوه بر آن، با آزمون‌هایی متفاوت‌تر از روش‌های رایج، مورد بررسی قرار می‌گیرند. قطعاتی با استاندارد نظامی، موفقیت در شرایط پایداری خاص و امکانات ویژه مدیریت منابع، تنها بخشی از ویژگی‌ها و امکانات ایسوس هستند.

asus

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.