قابلیت تماس ویدئویی در واتس‌اپ به‌زودی از راه می‌رسد

بنابر گزارش‌های منتشر شده، سرویس پیام‌رسان واتس‌اپ که به فیس‌بوک تعلق دارد به زودی تماس ویدئویی را به لیست قابلیت‌های خود اضافه خواهد کرد.

2

بنابر این گزارش‌ها، کاربران واتس‌اپ ابتدا در نسخه iOS و سپس در نسخه اندروید قادر به استفاده از این قابلیت در نسخه جدید واتس‌اپ و با استفاده از اتصال دیتای همراه و یا وای‌فای خواهند بود.

مطابق معمول و بر اساس تصویر منتشر شده از این قابلیت واتس‌اپ شما قادر خواهید بود در پنجره کوچک بالای کادر، تصویر خود را ببینید و در عین حال می‌توانید از دوربین اصلی به جای دوربین سلفی در هنگام مکالمه بهره ببرید و همچنین صدای ارسالی را موقتاً قطع کنید.

whatsapp_videochat_leak

نسخه واتس‌اپ برخوردار از این قابلیت احتمالاً در iOS نسخه 2.12.16.2 خواهد بود و در حال حاضر واتس‌اپ فعلی حاضر در اپ‌استور اپل نسخه 2.12.2 است. در این نسخه جدید علاوه بر قابلیت تماس ویدئویی همچنین زبانه‌های جدیدی به پنجره واتس‌اپ اضافه خواهد شد که امکان جابجایی بین گفتگوهای انجام شده قبلی بدون نیاز به بازگشت به پنجره اصلی را فراهم می‌کند و نگاهی به تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که واتس‌اپ تمرکز بیشتری بر روی رنگ سبز اصلی خود در رابط کاربری جدید داشته است.

امیدواریم اضافه شدن این قابلیت به اندازه اضافه شدن امکان تماس صوتی به این اپلیکیشن به درازا نکشد و شاهد عرضه آن به زودی باشیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مجید می‌گوید

    سلام واتساپ جناب همایون بهترین پیام رسان نیست بهترین تلگرام و بعد لاین است واتیاپ دیگر قدیمی شده است بدرد نمی خوره

  2. همايون می‌گوید

    بهترین پیام رسان که با این قابلیت بهترم میشه من هم امیدوارم بزودى این قابلیت در این پرنامه فعال بشه…. عالی