تماشا کنید: رقابت دریفت نفس‌گیر فورد موستانگ با لامبورگینی

فورد موستانگ و لامبورگینی هر دو از ابر خودروهای اثر کنونی هستند که به تازگی در روستایی متروکه در کشور روسیه به مبارزه با یکدیگر در بخش دریفت پرداخته‌اند.

3

پیشرانه‌ 5.8 لیتری فورد موستانگ به لطف سوپر شارژر خود قادر به تولید 550 اسب بخار قدرت و بیش از 810 نیوتن‌متر گشتاور است. شتاب صفرتا صد این خودرو هنوز اعلام نشده اما حداکثر سرعت آن به 320 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. ترمزهای برمبو، نصب سیستم Torsen به عنوان ضدلغزش دیفرانسیل، استفاده از کمک‌های Bilstein، خنک‌کننده‌های موتور، دیفرانسیل و گیربکس از دیگر مشخصه‌های فورد موستانگ شلبی 500 است.

در سوی دیگر این رقابت لامبورگینی مورسیه‌لاگو از جدیدترین پیشرانه تنفس طبیعی لامبورگینی و آئودی سود می‌برد. این پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر خورجینی توانایی تولید 610 اسب بخار نیرو و 413 پوندفوت گشتاور را دارد که توسط سامانه چهار چرخ متحرک در حالت عادی 70 درصد نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. البته امکان تقسیم 50-50 نیرو و یا انتقال صددرصدی به محور عقب نیز وجود دارد. بدون هیچ مقدمه‌ای بهتر است در ادامه شاهد هنرنمایی این دو سوپر خودرو در یک رقاب دریفت باشید.

autoblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    خیلی عالی بود

  2. Amir می‌گوید

    مارسلاگو???
    نیم ساعت داشتم میخوندم که بفهمم این همون
    مورسیولاگو یا مورچیولاگو هست

    1. محسن صحافی می‌گوید

      البته لامبورگینی مورسیه‌لاگو :)