شایعه: هواوی P9 اسفندماه از راه می‌رسد

گوشی هوشمند P9 هواوی که تاکنون دستخوش چندین شایعه مختلف بوده است حالا بر اساس آخرین شایعه منتشر شده که اتفاقا از سرزمین مادری این شرکت یعنی چین بیرون امده است، ظاهرا قرار است در اسفند ماه رونمایی شود.

0

گفتنی است نسل قبلی سری P این شرکت یعنی گوشی هوشمند P8 (تصویر بالا) در فروردین ماه امسال رونمایی شد و پس از آن تنها شاهد رونمایی از یک پرچمدار دیگر از سری Mate یعنی گوشی هوشمند Mate 8‌ هواوی بودیم و با توجه به برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون در این زمان یعنی اسفند ماه، رونمایی از گوشی هوشمند P9 هواوی در این زمان کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

بنابر آنچه که تاکنون بر اساس شایعات مشخص شده، این گوشی هوشمند از پردازنده Kirin 950 به همراه رم 4 گیگابایتی و یک صفحه نمایش 5.2 اینچی و البته حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه dual camera به عنوان دوربین اصلی خود رونمایی خواهد شد.

البته مطابق معمول هنوز چیزی رسما تائید یا مشخص نشده و برای پی بردن به ماجرا تا زمان رونمایی رسمی از این محصول منتظر بمانیم.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.