بازگشت خالق بازی محبوب Flappy Bird با بازی Swing Copters 2

بازی محبوب Flappy Bird در سال گذشته غوغا به پا کرد و گفته می‌شد که سازنده این بازی تنها از راه تبلیغات روزی ۵۰ هزار دلار درآمد داشته است، پس از مدتی که خبری از این بازی‌ساز ویتنامی به گوش نمی‌خورد در خبرها داشتیم که سازنده این بازی پرطرفدار عنوان جدیدی را با نام Swing Copters 2 برای هوداران بازی‌های موبایل معرفی کرد.

1

اگر اهل بازی‌های کامپیوتری باشید بدون شک نام بازی Flappy Bird به گوش شما خورده است، این عنوان جنجالی در سال گذشته توانست سود خوبی را روانه جیب Dong Nguyen، سازنده این بازی، کند جالب اینجاست وی پس از اینکه متوجه شد این بازی به موفقیت خوبی دست پیدا کرده است در کمال تعجب آنرا از فروشگاه‌های معروف اپلیکیشن حذف کرد.

این بازی ساز ویتنامی پس از Flappy Bird دست روی دست نگذاشت و عناوین دیگری را ساخت که بازی Swing Copters بیشتر به مذاق گیمرهای موبایل سازگار آمد و از قرار معلوم نسخه دوم این بازی خوش ساخت نیز رسماً‌ معرفی شده است.

Swing-Copters-2

بازی Swing Copters 2 از همان گیم‌پلی نسخه اول پیروی می‌کند. ناگفته نماند که شخصیت‌های جدید به همراه سیستم جدید خرید از داخل بازی را می‌توان به عنوان ویژگی‌های جدید نسخه دوم این بازی پرطرفدار ذکر کرد، گیمر‌ها قادر هستند کاراکترهای جدیدی را از این طریق خریداری کنند یا اینکه با خرید نسخه کامل، تبلیغات موجود در بازی را حذف کنند.

سازنده این بازی معتقد است، در ابتدا قرار بود نسخه اول Swing Copters آپدیت شود اما در همان زمان، مشغول پروژه بازی دیگری در ژاپن بودم،‌در آنجا دو شخصیت Fabi و Spinki را طراحی کردم. پس از مدتی به این نتیجه رسیدم که این شخصیت‌ها برای بازی Swing Copters ایده‌آل هستند. این‌گونه بود که Fabi Crasher و Spinki Falling به همراه Swing Copters 2 متولد شدند.

در حال حاضر نسخه دوم این بازی محبوب برای سیستم‌عامل iOS و اندروید منتشر شده است و به به صورت رایگان با امکان پرداخت درون برنامه‌ای قابل دانلود است.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    خیلی خبر خوبی بود… حتما الان بازیش میکنم.
    ممنون برای خبر.