ساخت این خودرو الکتریکی ده سال طول کشیده است

با کاهش روز افزون منابع فسیلی، شرکت‌های خودروسازی روزبه‌روز به سمت تولید انبوه محصولاتی که به کمک پیشرانه برقی کار می‌کنند نزدیک می‌شوند. arcimoto نیز یکی از تولیدکنندگان خودروهای هیبریدی آمریکایی است که در آستانه رونمایی از محصول جدید خود با نام Arcimoto SRK 8 قرار دارد.

0

ساخت خودرو الکتریکی مذکور ده سال طول کشیده و این هشتمین نسل از سری Arcimoto SRK است که زیر نظر شرکت Mark Frohnmayer به تولید انبوه رسیده است.

Arcimoto-SRK-8-740x425

شرکت سازنده معتقد است که Arcimoto SRK 8 می‌تواند نقش یک خودرو تمام عیار را برای شما بازی کند و متناسب با شرایط اقلیمی ایالت آراگون برای سفرهای کوتاه درون‌شهری بهینه گردیده است. در سال 2011 بنیان‌گذار شرکت Frohnmayer ایده ساخت خودروهای ارزان قیمتی که با موتور الکتریکی حرکت می‌کنند را با ثبت برند SRK مطرح کرد. از آن زمان تاکنون بیش از سه بار طراحی کلی این محصول تغییر کرده و از آخرین طرح نهایی 7 نسل به خط تولید راه پیدا کرده است.

arcimoto-srk-9

این خودرو الکتریکی با وزنی معادل 1100 کیلوگرم می‌تواند توسط دو موتور قرار داده شده در چرخ‌های جلویی ظرف مدت زمان 7.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 60 مایل در ساعت برساند این در حالیست که حداکثر سرعت آن 85 مایل در ساعت تخمین زده می‌شود. شرکت سازنده امیدوار است این خودرو که نیروی خود را از یک باتری 12 واتی کسب کرده و حداکثر در شارژ کامل توانایی طی کردن مسافت 209 کیلومتر دارد را از سال آینده با قیمت 11,900 دلار راهی بازار کند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.