حالا می‌توانید اکانت جیمیل خود را به سرویس ایمیل یاهو اضافه کنید

بسیاری از کاربران خصوصاً ایرانی در هر دو سرویس جیمیل و یاهو میل حساب کاربری داشته و از هر دو استفاده می‌کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و محیط کاربری یاهو را نیز ترجیح می‌دهید خوشبختانه از امروز می‌توانید جیمیل را نیز در یاهو داشته باشید.

0

یاهو به تازگی اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند از همان سرویس ایمیل یاهو به جیمیل خود نیز دسترسی داشته باشند. قابلیت اضافه کردن اکانت‌های AOL، Hotmail و Outlook چندماه پیش اضافه شده بود و حالا با افزودن جیمیل این لیست تکمیل شده است.

یاهو در بلاگ رسمی خود نوشته است:

تمامی ویژگی‌هایی که نیاز داشته و دوست دارید در یاهو میل – جستجوی قدرتمند، مخاطبان هوشمند، صفحه نوشتاری پیشرفته و کلید اکانت یاهو برای ورود بدون پسورد – حالا در کنار جیمیل در دسترس هستند. حالا می‌توانید در تمام تاریخچه ایمیل‌های خود و در تمامی صندوق نامه‌ها (نه‌تنها ایمیل‌های اخیر مانند برخی سرویس‌ها) به جستجو بپردازید.

برای افزودن جیمیل به یاهو می‌‌توانید وارد Account Settings اپ یاهو میل شوید. این ویژگی هم برای نسخه وب و هم نسخه‌های اندروید و iOS یاهومیل از همین حالا در دسترس است.

همان‌طور که می‌دانید یاهو مدتی است که در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد و حالا سعی دارد از این طریق نه‌تنها کاربران از دست رفته سرویس ایمیل خود را بازگرداند بلکه اپلیکیشن ایمیل خود را به عنوان تنها اپلیکیشن ایمیل مورد نیازتان بر روی گوشی یا تبلت معرفی کند. از آن‌جایی که چندی پیش اپلیکیشن ایمیل یاهو نیز متحول شده و طراحی مدرنی پیدا کرده شاید بد نباشد پس از مدت‌ها به یاهو یک فرصت دوباره بدهید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.