فراری طراحی ابر خودروی سال 2040 خود را به مسابقه گذاشت

شرکت فراری به تازگی مسابقه‌ای را برقرار کرده که علاقه مندان می‌توانند تصوّر خود از شکل و شمایل خودروهای برند فراری در سال 2040 را در قالب تصویری رندر شده برای این شرکت ارسال کنند.

0

تاکنون بیش از 50 دانشگاه رشته طراحی خودرو، طرح‌های خود را برای این شرکت ارسال کرده‌اند که از بین آن‌ها 4 طرح برتر به مرحله نهایی راه یافته‌اند.  فینالیست این مسابقه عبارت‌اند از: کالج مطالعات خلاق در دیترویت، دانشگاه Hongik از کره جنوبی، Hochschule Pforzheim از آلمان و ISD-Rubika از فرانسه.

این دانشگاه‌ها تا سال آینده فرصت دارند بر اساس معیارهایی که به آن‌ها اعلام می‌شود طرح نهایی خود را برای فراری ارسال کنند. طرح برتر نهایی توسط یک سری داور متشکل از مهندسان، کارشناسان، طراحان، رانندگان و چند کلکسیونر فراری از جمله سباستین وتل، پائولو Pininfarina، Jay Kay و نیک میسن اعلام خواهد شد، این در حالیست که نفر دوم نیز بر اساس نظرسنجی آنلاین این شرکت توسط Premio انتخاب می‌شود.

البته از بین تمام طرح‌های ارسالی، 12 نمونه بیشترین شباهت را به سبک و سیاق ماشین‌های فراری نیز داشته‌اند که طبق معمول رنگ قرمز در تمامی آن‌ها استفاده شده است. در هر حال شما نیز می توانید از هم‌اکنون از طریق این لینک به طرح برتر مورد نظر خود روی دهید.

autoblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.