گوگل عرضه تبلت Pixel C را در گوگل‌پلی آغاز کرد؛ قیمت پایه: 499.99 دلار

تبلت Pixel C گوگل را به خاطر دارید؟ قوی‌ترین تبلت اندرویدی مجهز به پردازنده Tegra X1 انویدیا که در کنار نکسوس 6پی و نکسوس 5 ایکس معرفی شد. این تبلت سرانجام با قیمت 499 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی و 599 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی در پلی‌استور گوگل عرضه شد.

2

اولین محصول سری پیکسل که برخلاف سایرین به جای کروم از سیستم‌عامل اندروید بهره برده و در واقع یک تبلت است همچنین اولین تبلتی است که تماماً توسط گوگل تولید شده و می‌تواند یک محصول گوگلی خالص نام بگیرد. پیکسل سی شباهت زیادی به سرفیس مایکروسافت دارد و کیبورد مغناطیسی آن نیز به صورت جداگانه و با قیمت 149 دلار عرضه شده است. از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به صفحه‌نمایش 10.2 اینچی با وضوح عالی 2560 در 1800 پیکسل و تراکم پیکسلی 308 پیکسل بر اینچ با روشنایی 500 نیت، سه گیگابایت حافظه رم، دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلو، وای‌فای، بلوتوث، USB C و باتری 34.2 وات‌ساعتی به همراه اندروید 6 مارشملو اشاره کرد. اما مهم‌ترین ویژگی سخت‌افزاری را می‌توان چیپست Tegra X1 با پردازنده گرافیکی قدرتمند Maxwell نامید که شاید بتواند با آی‌پد پرو اپل به رقابت بپردازد.

Pixel-C-detached

Pixel C حدود 7 میلی‌متر ضخامت و 517 گرم وزن داشته و از بدنه آلومینیومی فلزی در تک رنگ نقره‌ای بهره می‌برد. برخلاف سری نکسوس این تبلت دارای قیمت استثنایی نیست و اگر بخواهید آن را با کیبورد تهیه کنید باید بین 650 تا 750 دلار هزینه کنید. البته همان‌طور که می‌دانید این تبلت کماکان نسبت به سرفیس پرو مایکروسافت یا آی‌پد پرو اپل ارزان‌تر است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    اینم در برابر سرفیس 3 هیچه

  2. Ali می‌گوید

    یعنی پاش برسه بازار ایران کمتر از چهار تومن نیست شاید حتی پنج تومن