توئیتر از این پس به جای بریدن تصاویر آنها را کامل نمایش خواهد داد

تصاویر بیشتر از گذشته مورد مهر و محبت توئیتر قرار می‌گیرند، از این پس کاربران قادر خواهند بود به جای بریدن تصاویر، آنها را به صورت کامل نمایش دهند.

0

اگر از کاربران توئیتر باشید، حتماً‌ می‌دانید که تصاویر پیش از این در توئیتر به صورت کراپ شده و در اندازه‌های نامناسب قرار داده می‌شد، اما از این به بعد دیگر نگران این مشکل نباشید چرا که امکان نمایش تصاویر به صورت کامل میسر شده است. این امکان جدید در توئیتر از هم‌ اکنون قابل استفاده است.

جالب اینجاست که توئیتر در کنار استفاده از عکس‌های کامل و کراپ نشده، نحوه نمایش توئیت‌هایی را که چند عکس در آنها ضمیمه شده را نیز تغییر داده است.

twitter new picture look

به این ترتیب شاهد ویژگی جدیدی در توئیتر هستیم که شباهت‌های زیادی به قابلیت عکس‌های کلکسیونی در فیس‌بوک دارد، در این حالت کاربران قادر هستند پیش‌نمایشی از یک عکس در میان عکس‌های موجود داشته باشند. این ویژگی در زمانی که عکس‌های زیادی برای مشاهده در یک توئیت قرار داده شده‌اند کاربرد زیادی دارد.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.