درز تصاویر رندر شده و ابعاد منتسب به گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس

طی چند وقت اخیر شاهد درز شایعاتی زیادی پیرامون پرچم‌دار بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی اس 7 هستیم. در همین رابطه بایستی در نظر داشته باشید که شرکت سازنده تغییرات محسوسی را در ظاهر آن نسبت به نسل قبلی ایجاد نخواهد کرد، استدلال این سخن تصاویری رندر شده از اس 7 است که ادعا می‌شود توسط یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی نزدیک سامسونگ  به بیرون درز پیدا کرده است.

1

شرکت ITSkins مدعی است که به تازگی به تصاویر رندر شده دقیقی از ابعاد پرچم‌دار بعدی سامسونگ دست یافته که نشان می‌دهد گلکسی اس 7 نیز در دو نسخه مختلف تولید خواهد گردید.

بر این اساس انتظار می‌رود گلکسی اس 7 با دارای بودن بدنه‌ای به ابعاد 143.37 در 70.8 در 6.94 میلی‌متر جا پای گلکسی اس 6 گذارد این در حالیست که نسخه بزرگ‌تر با نام  گلکسی اس 7 پلاس دارای ابعاد بدنه  163.32 در 82.01 در 7.82 میلی‌متر می‌باشد؛ پس با این حساب دو از ذهن نخواهد بود که سال آینده از سری نوت صرفه نظر شود و در عوض آن نسخه از گلکسی اس 7 با نمایشگری 6 اینچی راهی بازار گردد.

Samsung Galaxy S7, S7 Plus sizes and renders leak (2)

علاوه بر این انتظار داریم که پرچم‌دار بعدی سری کهکشانی سامسونگ دارای نمایشگری از نوع دو لبه خمیده باشد. عرضه همزمان دو بالا رده جدید با طراحی مشابه در سایزهای متفاوت، در نظر مخاطبان منطقی‌تر است. این روشی است که بزرگان دیگر این عرضه همچون اپل و مایکروسافت نیز در حال پیروی از آن هستند.

Samsung Galaxy S7, S7 Plus sizes and renders leak (3)

البته ممکن است سامسونگ برای ارائه یک محصول کاملاً منحصر به فرد گلکسی اس 7 پلاس را همچون سری نوت به قلم SPen نیز تجهیز کند. تصویر فوق که ادعا می‌شود متعلق به نسخه اولیه گلکسی اس 7 می‌باشد، بیانگر پیروی از زبان طراحی گلکسی اس 6 در آن است. البته اعمال تغییرات جزئی همچون به کار گیری دکمه هوم مستطیل شکل به جای نمونه مربعی و همچنین انتقال اسلات حافظه رم به سمت دیگر دستگاه طبق این تصاویر دور از انتظار نخواهد بود.

در انتها نیز بایستی یادآور شویم که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس در دو نسخه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 820 و اگزینوس 8890 تولید می‌گردد که هر یک در بازارهای خاصی بر اساس معیارهای شرکت سازنده عرضه خواهند شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضی می‌گوید

    این که همون اس 6
    الان همین رو بدن بازار طرفدارای سامی گریبان دریده و بر سر و سینه زنان به مدح و ستایش آن خواهند پرداخت.