کونامی اجازه دریافت جایزه بازی Metal Gear Solid V توسط هیدئو کوجیما را نداد

طرفداران بازی‌های ویدئویی به خوبی می‌دانند که کونامی و کوجیما مدت زیادی است که با هم عیاق هستند و بیشتر کارهای موفق کوجیما در شرکت کونامی انجام شده است اما اخیرا رابطه کوجیما و کونامی شکر آب شده و میانه خوبی با هم ندارند، این کدورت به حدی بالا گرفته که وکلای کونامی به کوجیما اجازه حضور در مراسم Game Award 2015 را برای دریافت جایزه نداده‌اند.

0

بازی‌های ویدئویی نیز برای خود دنیایی دارد و هر ساله عناوین منتخب، معرفی شده و طی مراسمی از سازندگان آنها قدردانی می‌شود، این مراسم با نام The Game Awards شناخته می‌شود و بیشتر افرادِ مهمِ صنعتِ بازی‌های کامپیوتری در آن حضور پیدا می‌کند. امسال انتظار می‌رفت هیدئو کوجیما با نسخه پنجم بازی معروف خود، متال‌گیر، در این مراسم حضور پیدا کند اما از قرار معلوم وکلای کونامی از حضور این فرد تاثیرگذار صنعت بازی در این مراسم ممانعت کرده‌اند.

مجری برگزاری این مراسم در این خصوص تاکید کرد کوجیما تمایل زیادی داشت که برای دریافت جایزه حاضر شود اما در کمال تاسف وکلای سِمج کونامی دست از سر وی برنداشتند و به کوجیما اجازه حضور ندادند. در حال حاضر کونامی ادعا کرده که کوجیما در تعطیلات به سر می‌برد اما این‌گونه که پیداست کوجیما مدتی است کونامی را ترک گفته و خبری از برنامه‌های جدید وی منتشر نشده است.

ذکر این نکته نیز لازم است که کوجیما هنوز از لحاظ قانونی کارمند کونامی محسوب می‌شود و به همین دلیل وکلای کونامی از حضور وی در مراسم Game Award امسال جلوگیری کردند.

کیفر ساتِرلَند (Kiefer Sutherland) بازیگر سریال معروف ۲۴ که در متال‌گیر جدید نقش صدا پیشگی شخصیت وِنوُم اِسنِیک را به عهده دارد به نمایندگی از کوجیما جایزه این مرد بزرگ صنعت بازی‌های کامپیوتری را دریافت کرد.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.