گوگل لیست بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی سال 2015 را منتشر کرد

هرچند حدود بیست و چندی روز تا پایان سال جاری میلادی فرصت باقی‌مانده، با این حال گوگل از هم‌اکنون بر اساس یک سنت دیرینه لیست بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی سال 2015 را اعلام کرده است.

3

در این لیست همان‌طور که انتظار می‌رفت نام بازی‌های سرشناسی همچون کلش آف کلنز، فالوت شلتر، لارا کرافت یافت می‌شود این در حالی است که در صدر بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی 2015 نیز Google Photos, Twitch و پیام‌رسان تلگرام قرار دارند.

علاوه بر این ساکنین مانتین ویو نام برترین کتاب‌ها، موزیک ویدئو، محبوب‌ترین آلبوم، فیلم سینمایی، برنامه تلویزیونی و همچنین پرفروش‌ترین این محصولات در فروشگاه مجازی گوگل پلی را گردآوری کرده‌اند. جالب است که بدانید در این لیست در کنار بازی‌ها سرشناس، نام بازی‌های کمتر شناخته شده‌ای نیز همچون Jelly Jump, Spider Square, Criminal Case, Stick Cricket 2, Brain Dots, Colorfy,Memrise, و KISS KUBE دیده می‌شود که گوگل معتقد است آن‌ها بیشترین امتیاز را بر اساس معیارهای سنجش این شرکت به دست آورده‌اند.

در هر حال این کار گوگل باعث می‌شود بازی‌ها و اپلیکیشن هایی که از محتویات غنی بهره می‌برند با این حال توان بروز آن‌ها را تاکنون به دست نیاورده‌اند نیز به کاربران پلتفرم اندروید معرفی شود. برای مشاهده بهترین مجموعه‌های موجود در گوگل پلی در سال 2015 می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    بزنامه یا بازی ای در گوگل پلی وجود داره ک امتیازش 4.9 یا 5 باشه؟!!!!!

  2. مهیار می‌گوید

    به نظرتون می تونیم یه برنامه یا بازی ایرانی رو در این لیست ببینیم؟ جوابمو خودم میدوم: نه به این زودی تا وقتی که برنامه نویس هیا ایرانی فقط برای ایران می نویسن با وجود اینکه انتشار برنامه (حداقل رایگان) در پلی استور کار چندان سختی نیست. فعلا به کپی زدن از دست همدیگه مشغول باشیم

  3. Amir می‌گوید

    بهترین بازی به نظر من
    Plants vs. Zombies 2
    دو هست
    واقعا حیف که ویندوزفون نداره
    😓