اینستاگرام مشکل کاربران در خروج ناگهانی از برنامه را تایید کرد

حساب رسمی اینستاگرام در توئیتر از کابرانی که از روز چهارشنبه بدون خروج عمدی، از حساب کاربری خود بیرون انداخته شده‌اند، به صورت رسمی عذر خواهی کرد و یادآور شد که این شرکت در پی رفع مشکل مذکور برآمده است.

543

برخی از کاربران اینستاگرام از روز چهارشنبه هفته جاری به طور ناخودآگاه از حساب کاربری خود بیرون انداخته می‌شدند. هنگامی که تعداد دفعات رخداد این امر رو به افزایش گذاشت برخی گمان کردند که حساب کاربری‌شان هک شده است. این نگرانی هنگامی افزوده شد که حتی برخی از این افراد هنگام مراجعه مجدد برای ورود به اکانت کاربری خود با پیغام تغییر رمز عبورشان رو به گردیدند.

a-a

در هر حال به نظر می‌رسد جای هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا اینستاگرام از طریق حساب توئیتری خود اعلام کرده که این مشکل صرفاً بر اثر چند باگ نرم‌افزاری رخ داده و کاربرانی که با آن روبه‌رو شدند می‌توانند ظرف مدت کوتاهی به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند؛ این در حالیست که به هیچ عنوان نیاز به تغییر رمز مجدد احساس نمی‌شود. لازم به یادآوری است که آمازون به دلیل بروز برخی مشکلات امنیتی در حین فروش بلک فرایدی، مجبور گردید که رمز عبور برخی از کاربران خود را تغییر دهد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.