درز تصاویر رابط کاربری اندروید 6 مارشملو بر روی گلکسی اس 6

همان‌طور که انتظار دارید گلکسی اس 6 هم از اولین گوشی‌های سامسونگی خواهد بود که به اندروید 6 مارشملو آپدیت خواهد شد. چندی پیش تصاویری از رابط کاربری تاچ‌ویز اندروید 6 بر روی گلکسی نوت 5 درز کرده بود و حالا نوبت به گلکسی اس 6 رسیده تا یک گام به اندروید 6 و امکانات جدیدی نزدیک شود.

6

رابط کاربری تاچ‌ویز در اندروید 6 ظاهراً تغییرات ریزی خواهد داشت و اگر این تصاویر واقعیت داشته باشد به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین تغییر در رنگ بخش تنظیمات سریع و اعلان‌ها خواهد بود. رنگ پس‌زمینه از آبی به خاکستری تغییر خواهد کرد. ظاهراً آیکن برنامه‌ها کماکان بدون تغییر باقی مانده است و شاید سامسونگ قصد دارد تغییرات بیشتر در تاچ‌ویز را به زمستان و گلکسی اس 7 موکول کند.

Galaxy-S6-Marshmallow-1
همچنین یک ویژگی بسیار مفید که کاربران گلکسی اس 6 مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند قابلیت‌های جدید در دوربین است که ظاهراً سرانجام از راه خواهند رسید. تنظیم سرعت شاتر، تعادل سفیدی، دمای تصویر و کاهش ISO امکاناتی هستند که گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس با وجود سخت‌افزار یکسان دارند اما برخلاف انتظارات آپدیت اندروید 5.1.1 این امکانات را به گلکسی اس 6 نیاورد. ظاهراً به نظر می‌رسد در اندروید 6 امکان باز ماندن شاتر تا 10 ثانیه، کاهش ایزو تا 50 و تنظیم دمای عکس به صورت درجه کلوین به گلکسی اس 6 اضافه خواهد شد.

Galaxy-S6-Marshmallow-2

Galaxy-S6-Marshmallow-3
همان‌طور که در تصاویر می‌بینید ویژگی اجازه گرفتن در کسب دسترسی‌ها که در اندروید 6 اضافه شده نیز قاعدتاً وجود خواهد داشت اما عدد 1.5 گیگابایت برای حافظه رم کمی عجیب به نظر می‌رسد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ دقیقاً چه زمانی را برای آپدیت پرچم‌دار خود در نظر گرفته است اما اگر اطلاعات قبلی درست باشد تنها یک‌ماه دیگر تا این تاریخ فاصله داریم.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    سلام من ی 6 ماهی میشه اندرویدمو 6 کردم و گوشیمم اس 6 هست . ی مشکلی داره اینه که موقع دانلود کردنی فایل سنگین وای فای بعده ی ساعت یا یکم بیشتر خود ب خود خاموش میشه . چیکارش کنم. راهنماییم کنید

  2. Sina می‌گوید

    یه چیز شبیه لامپه بالای S6edge کنار جاسیمکارتی چیه توضیح بدین لطفا

  3. armin می‌گوید

    علت متحرک بودن دوربین گلگسی اس 6 اج چیه ؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر منظورتون از متحرک بودن صداییه که هنگام تکون دادن گوشی می شنوید به علت لرزش گیر اپتیکال دوربین هست

  4. erfan izadi می‌گوید

    سلام. می خوام دوتا چیز بگم.اولا اون بالا تو خلاصه مطلب به جای نوت ۵ زدید نوت ۶!!!!!!!!!!بعدش راستی گوشی من گلگسی س۶ هستش کی براش ‍‍‍‍‍‍آپدیت میاد؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تصحیح شد. شما مطلب رو کامل مطالعه کنید در این مورد توضیح دادیم