سامسونگ امکان وبگردی با استفاده از واقعیت مجازی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند خود به ارمغان می‌آورد

این روزها بازار واقعیت مجازی داغ است و شرکت‌های مختلف سعی دارند هر چه بیشتر از این آب گل آلود ماهی بگیرند، سامسونگ تاکنون علاقه خود را با هدست ‌Gear VR  به این فناوری نشان داده است و از قرار معلوم امکان وبگردی با استفاده از واقعیت مجازی نیز برای کاربران گوشی‌های هوشمند این شرکت میسر می‌شود.

0

این امکان جدید، Samsung Internet for Gear VR نامیده می‌شود و کاربران گوشی‌های خانواده گلکسی اس 6، نوت 4 و نوت 5 از آن بهره‌مند می‌شوند.  اپلیکیشنی که سامسونگ برای این کار تدارک دیده است از فناوری HTML5 به همراه استریم سه بعدی و نمای 360 درجه پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ به فکر تمام امکانات این اپلیکیشن بوده و اگر کاربران قصد داشتند در حین مرور اینترنت با فناوری واقعیت مجازی این شرکت نیاز به تایپ کردن داشته باشند، حالت صفحه‌کلید Gaze Mode برای تایپ بدون نیاز به انگشتان در نظر گرفته شده است.

در این حالت کافی است تا کاربر تنها به کاراکتر مورد نظر خود چند ثانیه خیره شود تا اپلیکیشن کاراکتر را شناسایی و آنها در متن لحاظ کند. این قابلیت برای سایر کارها در حین مرور صفحات وب نظیر انتخاب لینک‌ها و اضافه کردن بوکمارک نیز کاربرد دارد.

فناوری واقعیت مجازی در ابتدای راه به سر می‌برد و ممکن است این شیوه جدید سامسونگ در آینده نحوه تعامل با اینترنت را برای همیشه تغییر دهد.

venturebeat.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.