هواوی ظاهرا به ساخت تبلت نکسوس 7 نسخه سال 2016 گوگل علاقه دارد

از قرار معلوم گوگل قرار است نسخه جدید تبلت نکسوس 7 خود را در سال 2016 با ظاهری جدید روانه بازار کند، در این بین شواهد از احتمال همکاری هواوی دوباره با گوگل برای ساخت این تبلت حکایت دارد. گوگل هنوز رسما در این خصوص صحبتی نکرده اما همکاری خوب این شرکت با هواوی در نکسوس 6P باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص مطرح شود.

0

گزارش‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo شدیدا اصرار دارد که هواوی کاندیدای اول گوگل برای ساخت نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۶ خود است اگرچه با توجه به سابقه‌ای که از این وب‌سایت در دسترس است، باید گفت زیاد هم نمی‌توان روی صحبت‌های آن حساب باز کرد.

بر اساس گزارش‌های آماری جدید در حال حاضر هواوی سومین فروشنده بزرگ گوشی همراه در دنیا است، این شرکت در چین مقام اول تولیدکننده گوشی‌ همراه را از آن خود کرده است. از طرف دیگر شاهد هستیم که این شرکت علاقه زیادی به گسترش قلمرو خود در بازارهای اروپایی دارد، گوشی نکسوس 6P نیز با تکیه به امکانات سخت‌افزاری خوبی که از آن بهره می‌برد می‌تواند نام هواوی را در بازارهای اروپایی و آمریکای شمالی بیشتر مطرح کند. بدون شک در این موفقیت گوگل کمک‌های زیادی به هواوی کرده است.

نسخه اولیه تبلت نکسوس 7 توسط ایسوس سه سال پیش روانه بازار شد، این محصول، اولین تبلت نکسوس گوگل بود. قیمت مناسب نکسوس ۷ در آن زمان باعث شد تا کاربران برای خرید این محصول به گوگل‌پلی هجوم ببرند، به این ترتیب اولین نکسوس ۷ توانست به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این سری تبدیل شود. این فروش به مذاق گوگل و ایسوس خوش آمد و سال بعد مدل جدیدی از نکسوس ۷ را روانه بازار کردند که از همان استراتژی قیمت مناسب پیروی می‌کرد.

با این حساب باید دید آیا همکاری گوگل و هواوی برای ساخت تبلت نکسوس ۷ مدل ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت یا اینکه نکسوس ۷ بعدی را گوگل با شریکی جدید خواهد ساخت.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.