تایید شد: بوگاتی چیرون در اسفند ماه و در نمایشگاه خودرو ژنو رسما رونمایی خواهد شد

طرفداران خودروهای پرسرعت به خوبی حدس زده بودند که جانشین شایسته خودرو افسانه‌ای ویرون بوگاتی،‌خودرویی نیست به غیر از بوگاتی چیرون،‌در این بین بوگاتی تاکنون رازداری کرده بود اما از قرار معلوم لب به سخن باز کرده و رسما نام بوگاتی چیرون را به عنوان خودروی جدید خود معرفی کرد.

0

نام این خودروی جدید از اسم راننده معروف بوگاتی، لویز چیرون، اقتباس شده است، وی در زندگی حرفه‌ای خود افتخارات زیادی را برای بوگاتی به ارمغان آورده بود.

طرفداران بازی‌ گران‌توریسمو کنسول پلی استیشن چندی پیش شاهد طرح مفهومی از خودرو بوگاتی چیرون بودند و احتمال می‌رود با نسخه نهایی این خودرو شباهت‌های زیادی داشته باشد.

بوگاتی به غیر از نام این خودرو، اطلاعات دیگری در خصوص آن منتشر نکرده اما احتمال می‌رود در بوگاتی چیرون شاهد موتور W-16 تقویت شده‌ای باشیم که از لحاظ قدرت موتور بهینه‌سازی‌هایی در آن انجام شده باشد. بوگاتی تاکنون علاقه‌ خود را به ساخت سریع‌ترین خودروهای جهان نشان داده است و گفته می‌شود بوگاتی چیرون سرعتی بیشتر از ۴۸۰ کیلومتر داشته باشد.

بوگاتی سیاست‌های بازاریابی جالبی برای خودروهای گران قیمت خود دارد، نمایش این خودروها برای مشتریان خاص قبل از اینکه چشم عموم علاقه‌مندان به آن روشن شود یکی از این سیاست‌های فروش این شرکت است.

گفته می‌شود که بوگاتی چیرون نیز به صورت خصوصی برای حدود ۱۰۰ نفر از خریداران بالقوه این محصول رونمایی شده است. جالب است بدانید تنها ۴۵۰ دستگاه خوردرو بوگاتی ویرون ساخته شده است با این حساب نمایش خصوصی بوگاتی چیرون برای ۱۰۰ نفر از مشتریان تعداد کمی به حساب نمی‌آید. در مجموع باید گفت طرفداران بوگاتی باید تا اسفند‌ ماه امسال برای رونمایی از خودرو افسانه‌ای چیرون صبر پیشه کنند.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.