لنوو تاکید کرد: برند Vibe گوشی‌های هوشمند ما همچنان باقی خواهند ماند

هفته گذشته گزارشی در خصوص خداحافظی احتمالی لنوو با برند Vibe این شرکت منتشر شده بود. در گزارش یادشده از تمایل لنوو برای تغییر جهت به سمت موتورولا در جهت برآورده کردن کلیه‌ نیازهای مرتبط با بازار گوشی‌های هوشمند کاربران سخن گفته شده بود.

0

با این وجود به‌نظر می‌رسد گزارش پیشین تنها یک شایعه بوده است. بر اساس گزارش جدید منتشره به‌نظر می‌رسد لنوو هیچ برنامه‌ای برای کنارگذاشتن برند Vibe ندارد. بنابر گزارش گجت 360، سخنگوی لنوو ضمن رد کردن فرضیات گزارش پیشین، در این زمینه اینچنین عنوان داشته است:

Vibe به عنوان یک برند مهم در خانواده گوشی‌های هوشمند لنوو باقی خواهد ماند و ما برنامه‌هایی برای ادامه رشد و توسعه محصولاتمان در بازارهای منتخب در سراسر جهان داریم.

این در حالی است که لنوو اخیرا جدیدترین دستگاه سری یادشده را با عنوان Vibe X3 به بازار عرضه کرده اما در حال حاضر این گوشی هوشمند تنها در کشور چین در دسترس کاربران قرارگرفته است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.