تماشا کنید: رونمایی جرمی کلارکسون از جدیدترین پهپاد سبک آمازون برای تحویل کالا در کمتر از ۳۰ دقیقه

آمازون پیش از این‌ها اعلام کرد که قصد دارد سرویس پهپادهای کالارسان را راه‌اندازی کند و در این زمینه نیز سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده است.

0

جرمی کلارسون طی اقدامی تازه ویدیو تبلیغاتی را منتشر و در آن از تازه‌ترین پهپاد طراحی شده که می‌تواند ظرف کمتر از 30 دقیقه کالا را در محل مورد نظر تحویل دهد رونمایی کرده است.

amazon-prime-drone-3

این پهپاد که بخشی از برنامه سرویس تحویل کالای “پرایم ایر” است نسبت به سری‌های پیشین بزرگتر و پیشرفته‌تر است. دو سیستم پروانه چرخنده در پهپاد وجود دارد. پروانه ای عمودی که باعث می شود پهپاد به شکل عمودی از زمین برخیزد و پروانه‌ای افقی که باعث می‌شود پهپاد به جلو رانده شود.

آمازون اطلاعات زیادی در این خصوص منتشر نکرده اما پهپاد یاد شده می‌تواند در ارتفاع 122 متری با سرعت 88 کیلومتر در ساعت پرواز و مسافت 24 کیلومتر را طی کند.

amazon-prime-drone-6

برای جلوگیری از خطا به محض رسیدن پهپاد به مقصد مورد نظر، آمازون پیغامی ارسال می‌کند و پهپاد در حالت عمودی قرار گرفته و بعد از اسکن محدوده و یافتن مکان مورد نظر به زمین می‌نشیند، بسته را در محل قرار داده و بلافاصله آنجا را ترک می‌کند.

amazon-prime-drone-9

آمازون می‌گوید در آینده خانواده‌ای از پهپادها را برای کار در شرایط محیطی مختلف توسعه خواهد داد. تاریخی برای آغاز پروژه سرویس تحویل کالای پرایم ایر اعلام نشده اما پس از انجام بررسی‌ها و نهایی سازی پروژه سازمان هوایی ایالات متحده باید مجوز انجام اینکار را صادر کند.

gizmag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.