آیا شما حاضرید برای نسخه پوشیده از طلای 24 عیار گوشی اندرویدی بلک‌بری پرایو ۱۳۰۰ دلار پرداخت کنید؟

نخستین گوشی اندرویدی بلک‌بری موسوم به پرایو در آمریکا و کانادا و برخی کشورها همچون انگلیس عرضه شده است. این گوشی برای طرفداران گوشی‌های اندرویدی شاید از آنجا جالب باشد که برای اولین بار یک گوشی کشویی اندرویدی با کیبرد فیزیکی QWERTY خاص به لک بری را در اختیار خواهند داشت.

5

اما ماجرا آنجا جالب‌تر می‌شود که این گوشی از 14 آذر در ویتنام نیز عرضه خواهد شد و همزمان با این عرضه، شرکت کارالوکس که برند معتبر ویتنامی در زمینه جواهرات و تزئینات لوکس تلفن‌های همراه است و پیش از این نسخه‌های روکش طلای مدل‌هایی از بلک‌بری مانند Q10 و پاسپورت را ساخته، گوشی هوشمند بلک‌بری پرایو با روکش طلای 24 عیار را نیز به بازار عرضه می‌کند.

24K-gold-plated-BlackBerry-Priv

کارالوکس اعلام کرده که با دریافت 350 دلار گوشی را به روکش طلای 24 عیار تجهیز می‎‌کند که البته این قیمت برای مشتری‌های داخلی است و از آنجا که شرکت در ویتنام واقع است تنها برای شهروندان این کشور صدق می‌کند.

از سوی دیگر اگر در ویتنام زندگی می‌کنید و بلک‌بری پرایو ندارید شرکت کارالوکس نسخه روکش طلای پرایو را با قیمت 1100 دلار به شما خواهد فروخت اما اگر خارج از این کشور زندگی می‌کنید هزینه گوشی 1300 دلار برایتان آب خواهد خورد.

24K-gold-plated-BlackBerry-Priv 01

برای آن دست که توان مالی‌اش را دارند می‌گویم! اگر از شمایل اورجینال بلک‌بری پرایو 700 دلاری‌ خوش‌تان نمی‌آید و یا به اندازه کافی باکلاس نیست می‌توانید برای سفارش نسخه بلک‌بری پرایو طلایی اقدام کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    خداحافظ بلک بری …
    سلام آیفون :))

    1. Amir می‌گوید

      سلام ویندوز

    2. Amir می‌گوید

      ?

  2. مهيار می‌گوید

    آیا شما حاضرید برای نسخه پوشیده از طلای 24 عیار گوشی اندرویدی بلک‌بری پرایو ۱۳۰۰ دلار پرداخت کنید؟
    جواب: نه مگه عقلم کمه! نسخه ساده اش کمتر از 2800 نمیاد ایران!

  3. Amir می‌گوید

    اگر دلار الان 900 بود که حدودا یک میلیون میشد
    شاااااید نمیخریدمش
    البته الانم که 3000 هست بازم نمیخرم
    کلا بلک بری نمیخریدم
    ???