نسخه جدید اینستاگرام با اضافه شدن قابلیت مدیریت همزمان چند اکانت منتشر شد/ دانلود کنید

شاید این از روز اول دغدغه کاربران نبود اما حالا که اینستاگرام فراگیرتر شده و بسیاری از کاربران مانند من مجبور به مدیریت دو صفحه اینستاگرام یا بیشتر از این هستند با یک محدودیت روبرو هستند و آن این است که برای مدیریت تمام این صفحات مجبور هستند از یک اکانت خارج شده وارد اکانت‌های دیگر شوند اما حالا گویا اینستاگرام در حال اضافه کردن این قابلیت به نسخه جدید خود است.

164

برخی کاربران که نسخه جدید اینستاگرام (v7.12.0) را دریافت کرده‌اند با قابلیت جدید روبرو شده‌اند که به آنها اجازه می‌دهد چندین اکانت را به طور همزمان مدیریت کنند.

این موضوعیست که وب‌سایت‌هایی مانند اندرویدپلیس و درویدلایف این قابلیت را تجربه کرده و حتی ویدئو زیر را از عملکرد آن منتشر کرده‌اند.

با اضافه شدن این قابلیت، شما برای اضافه کردن اکانت دوم و یا حتی سوم خود می‌توانید به بخش تنظیمات مراجعه کنید که با لمس دکمه سه نقطه در گوشه سمت راست و بالای صفحه پروفایل شما قابل دسترسی است. با رفتن به این صفحه دکمه Add Account را با پیمایش صفحه به سمت پائین باید پیدا کنید. (البته اگر این قابلیت برای شما فعال شده باشد)

instagram multiple accounts 01

پس از آن با اضافه کردن اکانت جدید می‌توانید از صفحه پروفایل و دکمه جدیدی که در سمت چپ و بالا اضافه شده میان اکانت‌های خود سوئیج کرده و جابجا شوید و حتی از همانجا اکانت بعدی خود را اضافه کنید.

instagram multiple accounts 02

شما می‌توانید این نسخه را به طور مستقیم از این لینک دریافت کنید اما این قابلیت از سمت سرور اینستاگرام فعال شده و تمامی کاربران به آن دسترسی ندارند و احتمالاً به تدریج برای تمامی کاربران فعال خواهد شد. اینستاگرام هنوز رسماً به این موضوع واکنش نشان نداده و چیزی رسماً اعلام نشده است.

اگر شما نیز به این قابلیت دسترسی پیدا کردید می‌توانید تجربه خود را از آن با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

164 نظر برای این مطلب
  1. نیلوفر می‌گوید

    سلام من یه اکانتم اصلا آپدیت نمیشه باید چیکار کنم؟

  2. کیا می‌گوید

    سلام وقت بخیر.من اکانت سوم اینستاگرامم انگار بروز نیست و وقتیم که میخوام استوری یک دقیقه ای بزارم باید ۴تا اسلاید باشه ولی فقط ۱۵ ثانیه اول آپلود میشه.چجوری بروزش کنم.ممنون

  3. علی می‌گوید

    من اخرین نسخه اینستاگرام رو‌ دارم ولی چند وقتی هست که در ویدیو صدا و‌تصویر ناهماهنگی داره . در واقع تا ده ثانیه اول صدا و تصویر اوکیه ولی بعدش ویدیو مکس میکنه اما صدا روال طبیعی خودشو ادامه میده بعد تصویر چند ثانیه عقب تر از صدا پلی میشه

  4. مريم می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من توی اینستا چندتا اکانت دارم وقتی اپدیت میکنم بعضی از اکانتا اپدیت میشن اما بعضیا نمیشن
    مشکلش چیه؟

  5. mhsa می‌گوید

    سلام خسته نباشید چند روز پیش اینستاگراممو به روز رسانی کردم الان به مشکل خوردم یعنی هنگ داره وقتی میرم اینستاگرام نمیتونم استوری طرف رو ببینم یا اینکه نمیتونم کامنت بزارم کلا کار نمیکنه چیکار کنم راهنماییم کنید ممنونم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با یه اینترنت دیگه امتحان کنید. اگر درست نشد و البته اگر مطمئنا یوزرنیم و پسورد رو دارید برنامه رو حذف و دوباره نصب کنید.

  6. نیو می‌گوید

    سلام
    چگونه اکانت سوم در اینستاگرام بسازم
    هر کاری میکنم نمیشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با گفتن نمیشه طبیعتا نمیشه کمک کرد!؟ چرا نمیشه!؟
      با ایمیل و یا شماره موبایل جداگانه ثبت نام کنید!
      این مطلب رو حتما بخونید:
      http://farnet.ir/1396/03/181418/ثبت‌نام-و-ساخت-اکانت-در-اینستاگرام/

  7. ايدا می‌گوید

    سلام ببخشید من با گوشیم یه پیج دیگه اد اکونت کردم دستم خورد به گزینه ى ریممبر الان میخوام اون پیج نباشه ولى هر کارى میکنم بدون پسوورد واردش میشه لطفا بهم بگین چى کار کنم ممنون میشم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      از بخش تنظیمات از اون اکانت لاگ اوت کنید و دوباره ادش کنید و این بار دستتون به اون گزینه نخوره! در عین حال اگر سختتون بود می تونید برنامه رو یک بار پاک و دوباره نصب کنید .

      1. ايدا می‌گوید

        اینکارو کردم ولى اسمم مونده و وقتى روش میزنم بدون خواستن پسوورد لاگین میشه

        1. محسن صحافی می‌گوید

          اگه برنامه رو پاک و دوباره نصب کنید نباید چیزی باقی بمونه. از بخش تنظیمات و قسمت برنامه ها در عین حال می تونید کش و دیتا برنامه رو خالی کنید

          1. ايدا می‌گوید

            اخه مشکل اینجاست پسوورد اکونت اصلى و ندارم و اگه برنامرو پاک کنم اون پیج میپره هیچ راهى نداره که از ریممبر در بیاد؟

          2. محسن صحافی می‌گوید

            پاک کردن کش رو امتحان کنید.. نشد خیر..

  8. آزاده می‌گوید

    سلام تو نسخه جدید اینستا چرا متن رو که مینویسیم زیر عکس اضافه نمیشه.متن رو که به عکس اضافه میکنی میره تو کامنت ها.لطفا راهنمایی کنین

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اشتباه می کنید مشکلی نداره

  9. عاطی می‌گوید

    سلام
    من با استفاده از ایمیلی ک درست کردم اینستا نصب کردم ولی در قسمت ذربین تمام چیزی هایی ک باز میشه پیج های افراد خارجیه .با اینکه من هیچ کسیو فالو نکردم تمام پیج ها خارجیه .چرا؟
    چجوری باید درست کنم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به مرور زمان وقتی افراد ایرانی رو فالو و لایک کنید تغییر می کنه

  10. Sara می‌گوید

    سلام.. من ادد اکانتو میزنم اما نمیشه اکانت جدیدی ادد کنم… میشه یبار توضیح بدین برام

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از توضیحات بالا بیشتر نمیشه توضیح داد. میشه شما بیشتر توضیح بدید چون با گفتن “نمیشه”، نمیشه متوجه مشکل شما شد!

  11. مهران یوسفی می‌گوید

    سلام خسته نباشید من چرا نمیتونم اکانت اد کنم لطفاپاسخگو باشید❤

    1. علی ارغوان می‌گوید

      چه مشکلی دارید؟
      ضمنا ایمیل www نداره

  12. سيامك می‌گوید

    سلام،من از گوشى آیفون ۵اس استفاده مى کنم،متاسفانى با وجود اینکه بعد از افزودن قابلیت multiple button براى ساخت گالرى و پست چند عکس به اینستا چندین بار این برنامه به روزرسانى شده ولى هنوز من این قابلیت رو در گوشی ندارم.دو مرتبه اپلیکیشن رو پاک کردم و دوباره نصب کردم ولى درست نشد.لطفاً اگر مى توانید راهنمایی کنید.سپاسگذارم

  13. صبورا می‌گوید

    سلام ،خسته نباشید از وقتی اینستاگرام اپدیت شد گزینه select multiple تو اکانت من نیست دوتا اکانت دارم تو اکانت اصلی که همش استفاده میکنم روز اول بود ولی بعد ناپدید شد چند روزه دارم تلاش میکنم ولی برنمیگرده خیلی خوشحال میشم اگه راهنمایی کنید؟!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این گزینه چیزی نیست که روی برنامه باشه و بشه خودتون فعال کنید. راهی جز صبر نداره و باید از طرف اینستاگرام فعال بشه.

  14. مرجان می‌گوید

    یعنی واقعا میگید راه دیگه نداره؟؟؟ینی من باید این گوشی بفروشم یه گوشی دیگه بگیرم که بتونم وارد بشم؟؟!!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      با یه گوشی دیگه و یا با کامپیوتر ثبت نام کنید. ربطی به ورود هم نداره از پایین صفحه اول از بخش Login با نوشتن یوزرنیم و پسورد اکانت قبلی وارد بشید

  15. مرجان می‌گوید

    سلام
    من اکانت اینستاگرامو پاک کردم کلا و یک ایمیل جدید سلختم کهواکانت جدید بسازم اما وقتی میخام وارد اینستا بشم برنامه میگه:
    Too many users have been registered on this device
    با اینکه اکانت قبلیمم کامل پاک کردم.لطفا راهنماییم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بیش از حد با این گوشی ثبت نام کردید باید با یه دستگاه دیگه ثبت نام کنید

  16. Zaza می‌گوید

    Salam man mikham account jadid baz konam vali har chi mizanm eror mide minevise ke too many have been…..nemidonm chikar konam age rahe hali has begin mrc

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      فارسی بنویسید
      با لستفاده از یک گوشی دیگه و یا نسخه تحت وبسایت اینستاگرام ثبت نام و در گوشی دارد بشید. البته با ایمیل و شماره جدید بسازید که مشکل‌ساز نشه بعدا..

  17. پری می‌گوید

    سلام من اکانت دوم درس کردم،ولی ی کمی بعد اون اکانت اولم کلا رف (نشون نداد)چ جوری اکانت اولموبرگردونمش؟و اکانت دومم بمونه؟

  18. سارا می‌گوید

    اگه اکانت دوم بسازیم کسی متوجه ارتباطش با اکانت اول میشه؟ من اکانت دوم ساختم و کسایی رو با اکانت دومم فالو میکنم که با اکانت اولم نمیکنم، اونا متوجه میشن که هر دو اکانت متعلق به یه نفر هست؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      فرقی نداره اکانت چندم باشه، اگر از ایمیل یا شماره‌ای استفاده کنید که اونها داشته باشن متوجه میشن. طبیعتا وقتی شمارو بشناسن نیفهمن خب حالا بیشتر از یه اکانت دارید.
      ضمنا از یک شماره موبایل یا ایمیل برای هر دو اکانت استفاده نکنید!

      1. بهاره می‌گوید

        سلام.خواهش میکنم کمکم کنید. من از یک خط استفاده کردم و دو اکانت ساختم. اکانت دوم رو دیلت کردم و حالا ک میخوام وارد اکانت اول بشم میگه با این شماره یوزری وجود نداره.ضمن اینکه من ایمیل هم ندادم به هیچکدوم از اکانتا.فیس بوک رو هم لینک نکردم. حالا ازتون درخواست دارم راهکاری بدد که باهاش بتونم وارد اکانتم بشم. یا اگر نمیشه رفت حداقل بتونم برای همیشه پاکش کنم.

  19. فاطی می‌گوید

    من اکانت دومم گرفتم ولی نمیدونم چطور وارد هرکدوم بشم کلید بالاسمت چپ رو پیدا نمیکنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      آپدیت کنید چیزی تغییر نکرده. صفحه پروفایل بالا سمت چپ. حواستون باشه که اکانت دوم رو نباید یا ایمیل و شماره موبایل اکانت اول بسازید.

  20. نیلو می‌گوید

    درضمن تو سرچ زدم اکانتم هنوز هست حذف نشده فقط نمیشه واردش بشم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به خاطر اینه که ایمیل رو اشتباه ثبت کردید. ایمیل www نداره

  21. نوید می‌گوید

    سلام، میخواستم بدونم میشه فردی رو بلاک کرده باشم و وقتی وارد صفحه طرف میشم، اون فرد متوجه بشه؟ ممنون میشم پاسخ بدید، خیلی مهمه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر!! از کجا باید متوجه بشه!! انتظارهای عجیب و غریب نداشته باشید

  22. نیلو می‌گوید

    سلام .میشه لطفا راجب ظاهر شدن پیغام Verify Your Account توضیح بدید واینکه چطور میشه حلش کرد ؟؟؟ ممکنه به خاطر استفاده همزمان از دو اکانت باشه؟ بار اول کدبه ایمیلم ارسال شد و تونستم وارد حسابم بشم ولی دفعه دوم که خارج شدم دیگه کد رو به ایمیلم ارسال نمیکنه چندبار امتحان کردم نشد ..اکانتم کلا از کار افتاده لطفا راهنمایی کنید .

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      کد رو به ایمیلی که باهاش ثبت نام کردید ارسال می‌کنه اگر از یک ایمیل برای دو تا اکانت استفاده نی‌کنید طبیعتا یه اکانت رو از کار انداختید چون نمیشه برای هر دو تا اکانت از یه ایمیل استفاده کرد. راهی هم نداره

      1. نیلو می‌گوید

        ممنون که پاسخ می دید …از یک ایمیل استفاده نکردم .دو تا اکانت اینستاگرام داشتم با دو ایمیل مختلف البته اکانت دوم روی oginsta نصب بود بعد خواستم همین روش که خودتون تو این پست توضیح دادید امتحان کنم با اکانت دوم تو insta قسمت ادد اکانت اضافه کردم ولی سکوریتی کد خواست که به ایمیلم ارسال شد و منم وارد شدم اما متاسفانه دیگه نتونستم با اکانت دوم پست بذارم به همبن خاطر اکانت دوم لاگ اوت کردم و دوباره سکوریتی کد خواست و دیگه هیچ کدی ارسال نمیشه یعنی چون اکانتم همزمان هم با oginsta هم insragram وصل بوده ابن اتفاق افتاده ؟ فقط یک ساعت طول کشید !!! اکانتم با اون همه فالوور پرید؟؟؟؟ میشه یه راهی پیشنهاد بدید ممنون میشم

        1. علی ارغوان می‌گوید

          بعیده ارتباطی به oginsta داشته باشه هرچند استفاده از این برنامه ها توصیه نمیشه. گاهی کد که ارسال نمیشه چند ساعت بعد مشکل حل میشه

          1. eli می‌گوید

            سلام من اینستامو آپدیت کردم گزینه ادد اکانت نداره تو تنظیماتش
            چطور میتونم اکانت دوم رو ادد کنم

  23. Yekta می‌گوید

    چرا برای من add account رو نمیاره؟

  24. Naghi می‌گوید

    سلام. میشه از یک اکانت اینستا در دو گوشی مجزا استفاده کرد؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      بله

  25. جابر می‌گوید

    سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم ببرسم ایا میشه صفحه ای که فیلتر شده و محتوای بیج بالا نمیاد و کاریش کرد یا جایی رو سراغ دارین رفع فیلترش کنن اگه میشه جوابشو بدین تلگرامم اخه دسترسی ندارم اینجا مرسی telegram.me/love_pax

    1. علی ارغوان می‌گوید
  26. ناشناس می‌گوید

    سلام . خسته نباشید
    من دوتا سوال داشتم از خدمتتون
    1. من با یکی از دوستام یک اکانت مشترک تو اینستا داریم که با استفاده از ایمیل دوستم ساختتیمش و هردومون رمزشو داریم و هردو تو پیج پست میزاریم و به ریکوییستا پاسخ میدیم. میخواستم بدونم دوستم میتونه به مخاطبای من که تو گوشیمه و اینستا دارن دسترسی داشته باشه؟؟
    2. من اکانتای دیگه ای هم دارم . میخواستم بدونم دوستم بدون اینکه رمز اونا رو داشته باشه میتونه بهشون دسترسی پیدا کنه؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      1- خیر ارتباطی نداره. اگر هم باشه تنها اکانت دسترسی داره که اونهم وقتی انجام میشه که گزینه سینک کردن کانتکت‌ها در تنظیمات روشن باشه.
      2- خیر! به نظرتون ارتباطی داره!؟ خیلی پیچیده‌اش نکنید!

  27. مینا می‌گوید

    سلام. من اکانت جدید ساختم دیگه نمیتونم با اکانت قبل وارد شم. چکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید
  28. ممد می‌گوید

    سلام,خسته نباشید,,ببخشید من هم نام و هم پسوردم رو دارم,ولی برای امنیت بیشتر چیکار باید بکنم که اگه کسی وارد حسابم شد یا منو هک کرد و یا رمزمو شرکت بخاد عوض کنه حالا به هر حال باید چه کنم که مطمن بشم حسابم همه جوره امنیت داره؟؟با تشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید
  29. farshad می‌گوید

    من اخرین نسخه اینستاگرام رو‌ دارم ولی چند وقتی هست که در ویدیو صدا و‌تصویر ناهماهنگی داره . در واقع تا ده ثانیه اول صدا و تصویر اوکیه ولی بعدش ویدیو مکس میکنه اما صدا روال طبیعی خودشو ادامه میده بعد تصویر چند ثانیه عقب تر از صدا پلی میشه

  30. حسین می‌گوید

    سلام با یک شماره تلفن همزمان میشه چندتا اکانت اینستا درست کرد?

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر.. در صورت ثبت اکانت جدید، اکانت قبلی به شماره برای تایید اعتبار نیاز خواهد داشت و به مشکل میخوره

  31. آنیتا می‌گوید

    سلام چرا من هر چقد یه اکانت دیگه میخوام باز کنم بالا مینویسه به این دستگاه خیلی اکانت شده؟در واقع سه تا اکانت باز کردم تا حالا لطفا جوابمو بدین خواهشا

    1. علی ارغوان می‌گوید

      راهی وجود نداره باید از دستگاه دیگه ای بسازید

  32. asadiiiyan1 می‌گوید

    سلام وقت بخیر.چدا من هرکاری میکنم نمیتونم ی اکانت دیگه درست کنم.یا میگه پسورد جدید یا نام اشتباه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      از نام تکراری استفاده می‌کنید که قبلا استفاده شده..