این گوشی هوشمند مجهز به ویندوز 10 موبایل نازکترین ویندوزفون تولید شده تا به امروز است

با نزدیک شدن به موعد عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل، شرکت‌های متحد جدید و قدیمی مایکروسافت هریک به نوبه خود به منظور سهیم شدن در بازار رو به رشد این پلتفرم در حال رونمایی از گوشی‌های ویندوزی خود هستند. در همین رابطه شرکت کمتر شناخته شده ژاپنی Yamada Denki ساعاتی پیش از  اولین گوشی ویندوزی خود با نام Every Phone رونمایی کرد.

0

بر این اساس گوشی هوشمند Every Phone که به گفته شرکت سازنده از انتهای ماه جاری قرار است در سه رنگ مشکی، طلایی و سفید با قیمت 324 راهی بازار ژاپن شود، با ابعاد 154.8 در 78.6 در 6.9  میلی‌متر اکنون به عنوان نازک‌ترین ویندوزفون تولید شده تا به امروز شناخته می‌شود. این لقب تا پیش از این در اختیار لومیا 830 نوکیا با 8.5 میلی‌متر ضخامت بود.

Yamada-Denki-EveryPhone (2)

گوشی جدید شرکت Yamada Denki از نمایشگری  5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و قلب آن را قرار است تراشه چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

Yamada-Denki-EveryPhone (1)

از دیگر مشخصات  گوشی هوشمند Every Phone می‌توان به 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی در کنار فلاش دوگانه ال‌ای‌دی، دوربین سلفی مجهز به لنز 5 مگا پیکسلی و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.