قیمت و زمان عرضه Mate 8 هواوی اعلام شد

شرکت هواوی امروز از گوشی هوشمند Mate 8 به عنوان جدیدترین پرچمدار خود در بازار تلفن همراه رونمایی کرد. یک فبلت با صفحه نمایش 6 اینچی که به جدیدترین نسل از پردازنده‌های ساخت هواوی با نام Kirin 950، سنسور دوربین جدید سونی با فناوری ثبات تصویری OIS و نهایتا یک باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

0

البته هواوی این فبلت را امروز در چین رونمایی کرد و انتظار می‌رود معرفی جهانی آن تقریبا دو ماه دیگر در جریان نمایشگاه CES 2016 در لاس‌وگاس اتفاق بیفتد.

Huawei-Mate-8-Side-Golden

هنوز جزئیات بیشتری از قیمت و زمان عرضه جهانی این محصول منتشر نشده است اما شرکت هواوی زمان عرضه و قیمت عرضه آن در چین را اعلام کرده است و می‌توان از این مشخصات به طور تقریبی قیمت جهانی ان را برآورد کرد.

Huawei Mate 8 price and release date

شرکت هواوی اعلام کرده که فبلت Mate 8 را در سه ماهه اول سال 2016 به بازار چین عرضه می‌کند و می‌توان حدس زد که آن را قطعا زودتر از رونمایی از گلکسی اس 7 سامسونگ در پایان زمستان به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

Huawei-Mate-8-official-images-02

شرکت هواوی همچنین قیمت عرضه این محصول در چین را برای نسخه مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی: 470 دلار، برای نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی: 580 دلار و برای نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی: 690 دلار اعلام کرده است.

البته باید توجه داشت که مطابق معمول قیمت جهانی با توجه به آن چیزیک ه هزینه حمل و توزیع محصول گفته می‌شود کمی بیشتر از این قیمت‌ها خواهد بود و البته انتظار می‌رود هواوی قیمتی رقابتی را برای کسب سهم بیشتر بازار برای آن در نظر بگیرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.