تماشا کنید: ویدئو تبلیغاتی گوشی هوشمند Redmi Note 3 شیائومی

شرکت شیائومی امروز از گوشی هوشمند Redmi Note 3 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند اولین گوشی هوشمند برخوردار از حسگر اثر انگشت این شرکت است. با فارنت همراه باشید تا اولین ویدئو تبلیغاتی منتشر شده از سوی شیائومی برای این گوشی هوشمند را به تماشا بنشینیم.

0

گوشی هوشمند Redmi Note 3 شیائومی با بدنه فلزی و در دو رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری تیره از مشخصات فنی شامل پردازنده مدیاتک با چیپست Helio X10، صفحه نمایش 5. 5 اینچی فول اچ‌دی، رم 2 یا 3 گیگابایتی، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت، دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی در قاب جلویی برخوردار است.

این گوشی هوشمند با قیمت 140 تا 170 دلاری (دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی) خود اولین گوشی هوشمند شیائومی است که از حسگر اثر انگشت برخوردار شده است و حالا شیائومی ادعا می‌کندکه این حسگر اثر انگشت در 0. 3 ثانیه واکنش نشان داده و قفل صفحه نمایش گوشی را باز می‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.