تبلت Mi Pad 2 شیائومی با بدنه فلزی در دو نسخه اندروید و ویندوز 10 رسماً رونمایی شد

امروز روز پرکاری برای شرکت شیائومی به‌حساب می‌آید این شرکت امروز در کنار رونمایی از گوشی هوشمند Redmi Note 3 از تبلت Mi Pad 2 نیز رونمایی کرده است. اما یک تفاوت عمده میان این دو محصول وجود دارد.

1

اگرچه باور همگان بر این است که محصولات شیائومی بر پایه سیستم عامل اندروید تولید می‌شوند اما این شرکت امروز با عرضه تبلت Mi Pad 2 این باور را تغییر داده است. این روزها بسیاری با عرضه ویندوز 10 مایکروسافت در ذهن خود وسوسه استفاده از این سیستم عامل را دارند و حالا شرکت شیائومی شاید بر همین اساس در جدیدترین تبلت خود این امکان را فراهم کرده تا کاربران نسخه مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 محصول را نیز در گزینه‌های خود داشته باشند.

Mi_Pad_2_03

تبلت Mi Pad 2 البته یک تبلت ویندوزی خالص به حساب نمی‌آید چرا که شیائومی نسخه اندرویدی این محصول را نیز در به بازار عرضه می‌کند تا کاربران با توجه به مشخصات فنی این محصول و مطابق معمول شیائومی، مقرون به‌صرفه بودن آن، تردیدی در خرید تبلت Mi Pad 2 به خود راه ندهند.

بنابر آن چیزی که شیائومی اعلام کرده این تبلت از صفحه نمایش 739 اینچی IPS با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل بهره می‌برد که روی کاغذ نوید یک صفحه نمیاش باکیفیت بالا را می‌دهد. تبلت Mi Pad 2 در درون بدنه فلزی خود از یک پردازنده 2.24 گیگاهرتزی‌اتم اینتل به همراه پردازنده گرافیکی Intel HD بهره می‌برد.

Mi_Pad_2_05

این تبلت همچنین از رم دو گیگابایتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 6190 میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژر 5V/2A با قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد و در دو نسخه با حافظه داخلی 16 و 64 گیگابایت عرضه خواهد شد.

همانطور که گفتیم این تبلت در دو نسخه اندروید و ویندوز 10 به بازار عرضه می‌شود و خبری از یک محصول با بوت همزان نیست و در هنگام خرید می‌توانید نسخه مورد نظر خود را دریافت کنید.

Mi_Pad_2_06

شیائومی برای قیمت این محصول و برای نسخه 16 گیگابایتی قیمت 156 دلار و برای نسخه 64 گیگابایتی قیمت 203 دلار را اعلام کرده و البته تاکید کرده که نسخه ویندوزی این تبلت تنها با حافظه 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین اواخر دسامبر را زمان عرضه این محصول تعیین کرده است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    خب اینم کپی ایفونه