تماشا کنید: حمله یک مرد با شمشیر سامورائی به اپل استور نیویورک

با توجه به حوادث و اتفاقات وحشتناکی که اخیرا در گوشه و کنار جهان شاهد هستیم، جای تعجب نیست که ورود یک مرد شمشیر بدست به اپل‌استور شهر نیویورک باعث هراس و ترس مشتریان و کارمندان این مرکز شود.

4

مرد 30 ساله در حوالی ساعت 4 بعدازظهر در حالی وارد اپل استور شد که یک شمشیر سامورایی را در هوا می‌چرخاند و فریاد می‌زد. دو افسر پلیس که در محل حضور داشتند  او را سریعا به بیرون از ساختمان انتقال دادند. این در حالی است که کارمندان اپل‌استور دیواری بین مرد شمشیر بدست و مشتریان ایجاد کردند تا آسیبی به آنها وارد نشود.

شاهدان عینی می‌گویند پیش از انتقال این فرد توسط افسران پلیس، او در حال آماده‌سازی مقدمات در جهت آسیب‌زدن به خود با استفاده از این شمشیر بوده است. وی نهایتا به بیمارستان Bellevue انتقال داده شد و البته در حال حاضر با اتهام حمل و نگهداری سلاح سرد و ارعاب عمومی روبرو شده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    انچه مسلم است قصد ارعاب یا تهدید داشته والا اگر قصد اسیب به خودرا داشت نیاز به مقدمات نداشت و بجای چرخاندن شمشیر در هوا انرا در قلب کثیفش فرومیکرد و دنیارا از شرش راحت میکرد.

  2. حمید می‌گوید

    والا ما که نه فردی دیدیم نه شمشیر سامورایی ای؟!
    این ویدیو فقط اخبار بود و چند تا عکس از بعد از دستگیری
    قبل از دانلود فکر کردم شاید تصاویر دوربین مدار بسته یا شاید ویدیوهای شاهدین از فرد شمشیر به دست باشه…
    در کل خواستم خواهش کنم لطفا تیتر رو جوری انتخاب کنید خواننده فریب نخوره
    سپاس

    1. FFX می‌گوید

      بله و تا اونجایی که فهمیدم قصد آسیب به کسی رو نداشته و فقط تهدید به خود کشی کرده.

    2. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بله. مطمئنا منظور ما هم این نبوده. سپاس از تذکرتون