تماشا کنید: پیش‌بینی جالب حملات تروریستی پاریس در بازی Battlefield 3

در یکی از مراحل بخش داستانی بازی ویدئویی «Battlefield 3» به شهر پاریس حمله تروریستی می‌شود و نوع این حمله و تاریخ آن شباهت انکارناپذیری با حمله اخیر تروریستی پاریس دارد.

2

بازی Battlefield 3 (میدان نبرد ۳) یک بازی تیراندازی اول شخص از سری بازی‌های بتل‌فیلد است که توسط شرکت دایس (DICE) ساخته‌شده و توسط شرکت الکترونیک آرتز برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز در ۲۵ اکتبر ۲۰۱۱ در آمریکای شمالی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،  در مرحله‌ای از بازی، شهر پاریس مورد حمله تروریست‌ها قرار می‌گیرد و این حمله شامل تیراندازی در مناطق مختلف شهر، بمب‌گذاری، مقابله با پلیس و گروگان‌گیری می‌شود که تمام این موارد در حملات تروریستی اخیر پاریس نیز اتفاق افتاد.

نکته قابل تامل و جالب در مورد این مرحله، تاریخ حمله به پاریس است که در ابتدای مرحله، 13 نوامبر ذکر می‌شود. دقیقا همان تاریخی که حمله تروریستی پاریس در واقعیت رخ داد. لازم به ذکر است در مرحله‌ای از بازی «بتل‌فیلد 3» به تهران نیز حمله می‌شود و به همین علت فروش این بازی در کشور ممنوع است.

داستان این بازی طی ۹ ماه در سال ۲۰۱۴ رخ می‌دهد. بیشتر داستان در منطقه ایران و عراق است و نقشه‌های این بازی در مناطق سلیمانیه عراق، تهران، خلیج فارس، فرودگاه مهرآباد، بیابان‌های اطراف تهران، پاریس، دره آراز در شمال ایران و آذربایجان، نیویورک، کانال نوشهر، قله دماوند آمل و جزیره خارک طراحی شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. احمد می‌گوید

    عاشق این تحلیل های آبکی شما ها هستم
    خوب چرا به این اشاره نکردید که مرد شماره یکی که در این بازی به آن اشاره شده و همه هدف در این بازی دستگیری ایشان هست چه شخصیتی با ارزش و قابل احترامی برای ما ایرانیان و آزادمردان منظقه هست.
    بله در این بازی، به صورت مشخص به شخصیت ژنرال ما سردار سلیمانی به عنوان طراح تمامی این حملات اشاره شده است که باید در این بازی دستگیر شود.
    جاهایی مثل به اصطلاخ “بنیاد ملی بازیهای رایانه ای” مثل تمامی دستگاههای دولتی فقط به دنبال جو سازی و برای موجه نشان دادن جایگاه خودش، به دنبال بزرگ کردن اتفاقاتی است که شاید بازهم در آینده تکرار شود و البته در بازی به آن اشاره شده باشد یا بشود.
    یعنی این همه حماقت کافی نیست … !

    1. دوست می‌گوید

      عزیزم نیست
      این عادت ماست که برای حفظ میز خود از همه چیز و همه کس می گذریم
      و جالبتر اینکه کلی هم مدعی هسایم به خضوع و خشوع و تواضع و افتادگی
      البته این رو هم بگم که سیستم اداری اینو میخواد و کسانیکه خواستن جلوی
      این کار بایستن به قول معروف کله پاشدن
      پس خیلی وقتتو به این …………… صرف نکن