فیلم زندگینامه استیو جابز در آخر هفته گذشته تنها به اندازه یک و نیم دقیقه شرکت اپل فروش داشت!

می‌توان گفت هر چیزی که نام استیو جابز را یدک می‌کشد در نهایت برای صاحب آن اثر سودآوری در پی دارد؛ اما از قرار معلوم فیلم جدید زندگینامه استیو جابز آن گونه که باید و شاید نتوانسته انتظارات مالی تهیه‌کنندگان را بر آورده کند.

0

جدیدترین فیلم زندگینامه استیو جابز در هزار سینما بر روی پرده رفت اما فروش بلیط‌های این فیلم‌ به اندازه‌ای پایین بود که در حال حاضر تنها ۳۲۶ سینما این فیلم را به نمایش می‌گذارند، این فیلم در آخر هفته گذشته توانسته ۳۹۴ هزار دلار عایدی داشته باشد.

اگر بخواهیم این درآمد را با فیلم‌های تراز اول هالیوودی مقایسه کنیم می‌توان به جدید‌ترین جیمز‌باند که آنرا با نام اِسپِکتر نامیده میشود اشاره کرد، این فیلم در همین بازه زمانی توانسته حدود ۱۰۰ برابر بیشتر از فیلم زندگینامه استیو جابز درآمد داشته باشد، جالب اینجاست که حتی در اکران اولیه و زمانی که فیلم استیو جابز تنها در چهار سینما در نیویورک و لس‌آنجلس اکران شده بود نیز فروش بسیار پایینی داشت.

از طرف دیگر این روزها شرکت اپل کار و کاسبی سکه‌ای دارد و گزارش می‌شود که این غول فناوری در هر ثانیه ۴ هزار و ۵۴۰ دلار درآمد دارد که با یک حساب سرانگشتی فیلم زندگینامه استیو جابز در آخر هفته گذشته تقریبا به اندازه یک و نیم دقیقه شرکت اپل درآمد داشته است!.

البته مقایسه فیلم جدید زندگینامه استیوجابز با درآمد شرکت اپل اصلا منصفانه نیست. ناگفته نماند تماشاچیانی هم هستند که ادعا می‌کنند فیلم جدید زندگینامه استیو جابز از جیمز باند اسپکتر هم دیدنی‌تر است. به هر ترتیب انتظار می‌رود زندگینامه استیو جابز به همین روال فروش خود ادامه دهد و اگر معجزه‌ای در این بین رخ ندهد، تهیه کنندگان این فیلم باید مدت زیادی را برای برگشت سرمایه‌ خود صبر کنند.

cultofmac.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.