نسخه اندروید اپلیکیشن Apple Music رسما در گوگل‌پلی عرضه شد

حدود پنج ماه از آغاز به کار رسمی سرویس موسیقی کوپرتینوها یا همان Apple Music می‌گذرد و همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود سرانجام ساعاتی پیش نیز نسخه اندرویدی آن نیز بر روی فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی قرار گرفت.

0

بر این اساس زین پس علاوه بر دارندگان دستگاه‌های مبتنی بر iOS، اندرویدی ها نیز می‌توانند از سرویس موسیقی اپل در کنار اپلیکیشن Beats Pill+ بر روی گوگل پلی استفاده کنند.

کاربران اندرویدی قادر هستند برای سه ماه اول به صورت رایگان از امکانات اپل موزیک از جمله گوش کردن به خیل وسیعی از قطعات موسیقی استفاده کنند، این در حالی است که استمرار این امر مستلزم پرداخت ماهانه 9.99 دلار می‌باشد. این مبلغ برای یک اکانت خانواده 6 کاربره حدود 14 دلار در ماه است که نسبت به سایر سرویس‌های مشابه بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که اپل موزیک برای کاربرانی که در اتصال دائم به شبکه پهن باند و وای‌فا مشکل دارند ارائه کرده است، امکان گوش دادن به قطعات موسیقی به صورت آفلاین است. البته امکان تماشای موزیک ویدئو بر روی نسخه اندرویدی این سرویس در آینده‌ای نه‌چندان دور ممکن می‌شود، با این حال افرادی که از اکانت خانوادگی استفاده می‌کنند برخلاف نسخه بتا، با هیچ مشکلی برای ورود روبه‌رو نخواهند شد.

البته لازم به ذکر است که دسترسی به اپل موزیک بر روی iTunes سازگار به پلتفرم گوگل کماکان امکان‌پذیر است. همان‌طور که در جریان هستید، اپل پس از تصاحب شرکت بیتس، کتابخانه صوتی آن را با اپل موزیک ادغام کرد، اما متأسفانه اکنون تنها اپلیکیشن بیتس برای ویندوزفون توسعه یافته و فعلاً خبری از نسخه ویندوزی اپل موزیک نیست.

بدون شک اپل به دارندگان محصولات اندرویدی به چشم یک منبع درآمد غیرقابل انکار می‌نگرد و انتظار می‌رود آمار 15 میلیونی کاربران اپل موزیک که مدیرعامل کوپرتینوها چندی پیش اعلام کرده بود به طور محسوسی طی ماه‌های آینده افزایش یابد. بدین ترتیب سرویس موسیقی اپل اکنون برای دارندگان آیفون، آی‌پد، آی‌پاد،Apple TV 4، پی‌سی، دستگاه‌های مبتنی بر مکینتاش و اندروید به صورت مستقیم و برای کاربران ویندوزفونی از طریق اپلیکیشن Beats Music قابل استفاده است.

microsoft.launcher

Google-Play-download-button

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.