محصولات امنیتی Panda 2016 روانه بازار ایران شد

محصولات خانگی ضدویروس پاندا 2016 از تاریخ 16 آبان بصورت هماهنگ در سراسر کشور عرضه خواهد شد. این محصولات همچون سال های گذشته شامل محصولات آنتی ویروس پرو ، اینترنت سکیوریتی ، گلوبال پروتکشن است.

2

در تغییرات قابل توجه، لایسنس تمامی محصولات بصورت مالتی دیوایس عرضه می‌گردد که بر این اساس تمامی نسخه‌های خانگی با توجه به تعداد لایسنس‌های خریداری شده از مجوز نصب نسخه موبایل سکیوریتی بصورت هدیه بهره‌مند خواهند شد.

نسخه جدید محصولات خانگی پاندا در 25مین سال فعالیت جهانی و 18مین سال حضور در بازار ایران توسط شرکت ایمن رایانه پندار بعنوان نماینده انحصاری توزیع محصولات امنیتی پاندا در ایران شاهد تغییرات گسترده به لحاظ تکنولوژی و ارتقاء قدرت شناسایی ویروس‌های ناشناخته و تفاوت‌های بسیاری در طراحی بسته‌بندی و طرح‌های سازمانی خود بوده است.

Panda-2016

محصولات پاندا 2016 با بهره گیری از سیستم فشرده‌سازی پیشرفته پاندا مبنی بر تکنولوژی کلاود، حجم نرم‌افزار را به 62 مگابایت کاهش داد که هم اکنون جزو سبک‌ترین نرم افزار های امنیتی محسوب می‌شود، از دیگر تغییرات محصولات خانگی پاندا می‌توان به استفاده کامل از تکنولوژی ابری در دریافت به‌روز رسانی نرم‌افزار و ارتباط با لابراتوار پاندا سکیوریتی اسپانیا اشاره کرد که باعث سبک‌تر شدن عملکرد نرم‌افزار بر روی سیستم‌های شخصی و کاهش حجم دریافت اطلاعات مرتبط به به‌روزرسانی دیتابیس نرم‌افزار می‌شود.

پاندا سکیوریتی در چندین دوره اخیر در تست های وبگاه av-comparatives.org موفق به دریافت عنوان برترین نرم افزار در قدرت شناسایی ویروس‌ها و دریافت نشان Advanced+ در شناسایی ویروس‌های ناشناخته طی آخرین ارزیابی انجام شده موسسه av-comparatives شده که این امر درماه‌های اخیر نوید بازگشت پاندا به روزهای اوج خود در قدرت شناسایی ویروس‌ها را می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نسخه جدید محصولات و قابلیت‌های افزوده شده به آنها، می‌توانید از طریق این تصویر، جدول مقایسه‌ای محصولات خانگی پاندا را مشاهده نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    سلام

    لینک تصویر مقایسه رو قرار ندادین!!

    1. محسن صحافی می‌گوید